Травел Сториес

Радост Соло путовања

Ово је гостујућа порука Лауре, нашег стручњака за женско путовање. Соло путовање не мора бити застрашујуће; у ствари, можда ћете заволети.

Соло путовање није увек лако. Тестира моје стрпљење, храброст и спремност да се прилагодим ситуацијама изван моје зоне удобности. Али упркос изазовима, због соло путовања, упознала сам људе и имала авантуре за које мислим да не би имале другачије. Само путовање ме је научило много ствари и отворило многа велика врата. Неке од мојих омиљених сећања су испод:

Цоме Стаи витх Ме

Док сам лежао поред базена у Акаби, Јордану, прилазили су ми две жене које су предавале у Аману. Један од њих ме је видио да трчим тог јутра и обавијестио ме да је и она трчала у утркама на Мртвом мору. Она ме љубазно позвала да останем са њом у Аману. Иако смо имали мање од пет минута разговора, контактирао сам је на путу за Амман и завршио с њом пет ноћи. Могао сам да будем циничан и сумњичав, али сам одлучио да узмем овог странца у њену понуду и кренем са својом интуицијом. Због тога сам се сјајно забављала с новим пријатељима и упознавањем локалне и исељеничке заједнице. Да сам био у групи од три или четири, ова понуда можда није дошла на мој начин.

Требате вожњу?

Хотелски радник у Дана, Јордан, имао је пријатеља који је отишао у Амман и понудио да ме остави у Мадаби на путу. Било је мало изван његовог пута, а нисам био сигуран да ћу се возити од случајног момка. Али сам знао и колико озбиљно Јорданци у угоститељској индустрији вреднују углед. Мој хотелски радник не би ме послао са неким коме није веровао. Његов пријатељ је имао мали камионет, тако да је било простора само за једног путника. Одвео сам га на вожњу, а он је чак позвао касније током дана да се увјери да сам се нашао у Мадаби. Испоставило се да је пријатељ био геолог, а током вожње ми је дао лекцију из науке о околини и показао ми своју лабораторију када смо престали да бацамо узорке.

Дођите на вечеру

Након што сам стигао у Намибију, отишао сам на падобранство за мој рођендан у Свакопмунду. Овдје сам упознао три особе из Ирске које су биле заинтригиране да сам жена која путује сама. Они су радили консултантски посао за владу у главном граду, Виндхоек-у, и позвали су ме да дођем на вечеру с њима кад се вратим тамо. Хтели су да знају све о мом путовању. Узела сам их на вечеру, и пошто су Ирци, такође су инсистирали да имам више пића! Било ми је забавно правити нове пријатеље само зато што сам била сама.

Љубазност странаца

На многим мјестима гдје сам путовао, није било уобичајено видјети жену која путује сама. Као резултат тога, често сам имао људе који су ме тражили, било да је ухватио прави аутобус или пронашао моју кућу за госте. На аутобусу за Мајмунски залив у Малавију, мој пријатељ је изашао пред мене. Дао ми је број свог мобитела и замолио га да му пошаљем текст када сам стигао тамо сигурно да не би бринуо. И не, није био неки језиви тип; био је у четрдесетим, имао је децу и искрено ме гледао. У Малезији сам упознао једног старијег господина у аутобусу који ми је понудио да ме разгледа око Пенанга, јер он и његова жена воле да покажу људима около. И у Италији, имао сам толико људи који су ми милостиво дали упутства када сам имао тај изгубљени, остакљени изглед на лицу. То су све могућности које су се десиле зато што сам био сам, а не са групом.

Иако су људи били вољни да ми помогну, чак и када имам партнера за путовања, волим знати да као соло путник морам имати занимљиве и неочекиване авантуре и упознати неке заиста сјајне људе - као резултат тога сам. И због тога ћу вероватно поново путовати сам и зашто мислим да би сви требали путовати соло у неком тренутку, макар само на кратко.

Лаура Валкер води веб страницу А Вандеринг Соле. Она је сама направила бацкпацкед свет и не плаши се само зато што је девојка. Можете добити више савјета за путовање са њене веб странице или провјерити овдје сваки други четвртак за више њених прича с пута.

Цонкуеринг Моунтаинс: Тхе Гуиде то Соло Травел

За комплетан А-то-З водич по соло женским путовањима, погледајте нову књигу Кристин Аддис, Цонкуеринг Моунтаинс. Осим што се расправља о многим практичним саветима припреме и планирања вашег путовања, књига се бави страховима, безбедношћу и емоционалним забринутостима које жене имају о самом путовању. Има преко двадесет интервјуа са другим женским путописцима и путницима. Кликните овде да бисте сазнали више о књизи, како вам она може помоћи, и можете је почети читати данас!

Погледајте видео: Rada Manojlović: Milan mi je poklonio putovanje na Maldive VIDEO (Јули 2019).