Травел Сториес

Да ли је то сигурно за жене да путују у Индију?

Питање сигурности жена у Индији се у задње вријеме често појављује у вијестима. Многе жене су изразиле забринутост у вези са путовањима тамо, а многе друге су се одлучиле да уопште не иду. Никада нисам био у Индији - а такође нисам ни жена - али мислим да је ово важна тема за дискусију. Данас, поздравите Цандаце Рардон, која је провела много мјесеци путујући по Индији сама, како би разговарали о сигурности и соло путовању у Индији.

Мој увод у Индију дошао је за воланом ауто-рикше.

Две недеље у 2011, мој пријатељ Цитлалли и ја смо учествовали у Рицксхав Руну, возећи једну од индијских свеприсутних возила на три точка, 2.000 миља широм земље.

Пето јутро, провели смо три сата хрвајући свој пут кроз саобраћајну гужву од 18 миља у Бихару, држави познатој по свом сиромаштву и насиљу. После другог сата, требало ми је да се одморим од избегавања камиона и аутобуса и крава, па смо се зауставили.

Одмах је око 20 људи окружило нашу рикшу. Цитлалли и ја нервозно смо се поздравили, надајући се да ћемо прекинути напетост коју смо осјећали као двије стране жене у таквој ситуацији, када нам је пришао трговац с белом косом. У његовој руци биле су две мале чаше слатког, пареног чаја.

Покушао сам да објасним да смо били без ситних промена и да му нисмо могли платити за чај, али је инсистирао, говорећи: "Можда сам сиромашан, али још увек имам срце."

Зашто ићи у Индију?

Свестан сам разних пријетњи с којима се суочавају индијске жене и страни посјетиоци: буљење, пипање, ухођење, и најозбиљније, силовање. Са таквим претњама заувек виси над главом женског путника, има смисла питати се да ли је Индија вредна бриге и гњаваже. Зашто га не бисте потпуно прескочили у корист мање проблематичних дестинација?

Један од разлога: Ниједна земља вас неће више фасцинирати и фрустрирати.

Док ће путовање у Индију захтијевати појачану пажњу и здрав разум, допустите ми да вас увјерим да је вриједно тога. Иако сам сусрео људе који су непримјерено буљили у мене, било је безброј других који ме ни на који начин нису третирали као сексуални објект: фармере и фармацеуте, трговце и учитеље, мушкарце чије су ме топлина, љубазност и сажаљење изненадили.

Човек који нам је дао Цхаи у Бихару био је само почетак. Дошло је вријеме када сам у Делхи трбух у Бхубанесвар и хотелски радник донио ми јогурт са шећером; време када сам чекала да пријатељ стигне у 1:00 ујутро, и момак који сам започео разговор са нама позвао нас је на венчање његове сестре следеће недеље; и када сам скочио са воза у Ченају и један човек ме повео преко улице да купим газу и дезинфекционо средство како бих закрпио колено.

Немогуће је стереотипизирати нацију од једне милијарде људи, а лоша искуства ће наравно бити немогуће избјећи. Изазов лежи у одбијању да се такве појаве прихвате као статус куо, а да се ипак одлуче да се фокусирају на позитивне. Ово може звучати банално или наивно, али то је избор који Индија тражи од вас.

Ослањајући се на своје слободно вријеме у Индији, као и на савјете других жена које су тамо пуно путовале, ево 11 савјета који ће вам помоћи да се одбраните од нежељених ситуација - али и да будете отворени за позитивна искуства:

1. Направите домаћи задатак

Као и за било коју дестинацију, проведите вријеме учећи о Индији и њеним обичајима прије доласка. Уђите са широм отвореним очима, предузимајући неопходне кораке да се образујете и припремите, и схватите да оно што вас тамо чека може бити знатно другачије од онога на шта сте навикли.

Бетх Вхитман, оснивач и извршни директор компаније Вандерлуст и Липстицк и ВандерТоурс, од 2009. године води индијске турнеје само за жене и жене у Индији - и ниједна жена на ВандерТоур-у није имала никаквих проблема са њеном сигурношћу.

"Не идите у регионе где је криминал (посебно дрога) раширен", пише Бетх. “У Индији има оваквих места. Прочитајте водиче и форуме да бисте утврдили да ли ваша дестинација спада у ту категорију. ”

По мом властитом искуству, најважнија припрема за Индију била је ментална. Пре него што пођем први пут, осећао сам се као да се спремам да посетим другу планету. Између забринутости о томе какве пуцњеве, шта ће се догодити када се први пут разболим, и да ли ћу бити сигуран или не, Индији је требало велико ментално прилагођавање - ово не би био још један одмор на плажи или европски градски одмор.

2. Облачите се на одговарајући начин

Ово се подразумева, али заслужује понављање: Индија је конзервативна земља, зато се поштуј према томе тако што ћеш покрити рамена и ноге и гледати деколте.

Размислите о ношењу индијског руха као што је а курта (дуга, лабава туника) или а схалвар камеез одијело, које се лако може покупити када стигнете на локална тржишта или из трговина као што је Фабиндиа. Ово нипошто није гаранција ваше безбедности и не може променити начин на који се мушкарци понашају према вама, али нема потребе да привлачите пажњу на себе.

Једини могући изузетак је Гоа, чије познате плаже постају све више западњачке. Али будите свјесни да иако је овдје прихватљивије носити бикини, још увијек можете привући нежељене напретке.

3. Препознајте када вам доктор може помоћи

Никада нисам љубитељ да не кажем истину на путу. Вјерујем да је, када је то прикладно, једнако важно дијелити наше властите обичаје и начине живота с другим културама, као што је то научити о њиховим. Ова међусобна размјена је једна од многих ствари које волим у вези путовања.

Чињеница да сам неудата у 27 и сама путовање често је изненадила Индијанце које сам упознала, и уживала сам у нашим разговорима о нашим различитим културама - разговори који се можда нису догодили да сам носио лажни вјенчани прстен или се претварао да је мој лажни муж ради у Мумбаију.

Док сам једне вечери јео вечеру у Мумбаију, Индијац је сједио за другим столом и питао да ли би могао да ми се придружи. Наш разговор је био занимљив и драго ми је што сам имао прилику да разговарам, али након тога је питао можемо ли отићи негдје другдје на пиће или се опет срести сљедеће ноћи. Није ми било удобно да то радим сама и рекла сам му да већ имам планове са пријатељима.

Употријебите разлучивање и схватите да ли таква бијела лаж може помоћи у заштити. Бетх Вхитман посебно препоручује ову стратегију када остаје сама у хотелу. „Размислите о томе да споменете мужа или дечка који ускоро стиже, и не правите пријатељске разговоре са мушким особљем. Уместо тога, постаните пријатељи са било којом женом, ако се деси да тамо раде. "

(Матт каже: Има много других чланака на овој веб страници које су написале жене које путују о женској сигурности у путовању и које дају савјете о уклапању. Можете их пронаћи све о томе кликом на овај линк за додатне савјете и приче.)

4. На путовању возом, резервишите горњи вез

Свако има своју незаборавну причу из индијских ограда - пар који им је помогао да изађу на десној станици, породица која је инсистирала на томе да дијеле своје дал и цхапатисстудент, који је рекао да га пробуди ако буде било каквих проблема. Нигде на свету путовање је једнако забавно као и дестинација каква је у Индији.

Али такође је важно предузети одређене мере предострожности. Када резервишете путовање, затражите горњи лежај. Ово не само да ће бити место за чување ваших торби током дана, већ ће вам пружити осећај приватности и чувати вас од борбе ноћу док спавате.

На индијским возовима много је гужве и гужве: током дана се стално шире продавачи хране и пића, па чак и ноћу путници стално улазе и излазе из воза. Иако је узбуђење забавно бити дио неког времена, цијенит ћете да имате ноћни вез за себе.

И док идеја о више простора и хладнијег зрака у другом разреду А / Ц може бити привлачна, Цитлалли Милан, писац и глумица која је четири године живјела у Рајастханском граду Удаипуру, указује другачије.

„Када бих путовао сам, увек бих се уписивао у воз за класу за спавање. Пун је људи - жена, дјеце и других путника - што отежава [нежељене сусрете] да се догоде. ”

5. Не долазите на нову дестинацију ноћу

Покушајте да избегнете доласке или одласке у касним ноћним сатима. Ово је питање сигурности колико и из финансијских разлога - лукави тоутс ће бити ван, надајући се да ће искористити оне који изгледају изгубљено или без плана. Резервишите најмање смештај за прву ноћ унапред како бисте били сигурни где идете када напуштате аеродром или железничку станицу.

Такође, избегавајте да пешачите ноћу, као и јавним превозом (поготово ако је превоз аутобусом или возом празан); уместо тога се одлучите за препаид таксије или ауто-рикше. Чак и тада, Мариеллен Вард, оснивач туристичког блога инспирисаног Индијом Бреатхе Дреам Го и заједницу ВеГоСоло за соло женске путнике, охрабрује жене да забиљеже регистарске таблице возила, назову на свом мобилном телефону (било стварном или постављеном), и наведу број таблице и одредиште у виду возача.

Путописац Сопхие Цоллард отпутовала је у Индију 2012. године, непосредно пре него што се десило силовање банди у Делхију, и добила је овај савет: „Новинарка је рекла:„ Девојко, мораш да узмеш један од ових “, и извадила ми спреј и рекла да сам могао сам да је добијем од апотеке, па сам се и осећао безбедно. Заправо сам га носио са собом на улицама Лондона када сам се вратио. "

6. Будите упорни

У земљи чија класична глава може да значи да, не, можда, а не сада, или "видећемо", има смисла да је тешко рећи некоме не у Индији. Али као жена сама, ово је понекад потребно, баш као што је повремено потребно игнорисати нежељене или неугодне разговоре.

Када путујете сами као жена, посебно у земљи као што је Индија, ваша је одговорност да се заштитите - тако да не оклевајте да то учините, било да је ријеч о јакој ријечи или тихом одговору.

Нигде нисам осетио потребу да будем асертиван више него на тржишту. Да би се то проширило кроз упорне и убедљиве продавце, говорећи да је пристојно "не хвала" често ће имати мали ефекат. Као непристојно као што се осећао као неко ко је типично мекши, понекад бих одговарао само „не“ оштрим тоном гласа, или чак „нах?, “Хиндска реч за не.

7. Пазите на свој говор тела

Изазов који сам раније поменуо - између боравка на стражи и одржавања отвореног срца - можда је најрелевантнији за начин на који се понашате према мушкарцима у Индији и поруке које можете подсвјесно послати. Као што Бетх Вхитман саветује: "Никада им не дајте било какве назнаке да би вас могле интересовати."

Важно је запамтити да се акција или гест који могу природно да дођу до вас, као што је дирање нечије руке док разговарате с њима, може бити погрешно протумачена у конзервативној земљи као што је Индија. Будите свесни да задржите своју физичку удаљеност од мушкараца чак и док сте отворени за њих, посебно у јавном превозу гдје је особни простор на врхунцу.

Док сам возио воз од Пањима, Гоа, до Мумбаија, спријатељио сам се с Индијанком по имену Мерци и њеном старијом мајком, као и са великом групом студената. Током нашег путовања, уживао сам у упознавању студената, иако би ме Мерци тихо упозорила да држим дистанцу и да не сједим поред њих.

Иако сам знао зашто би то учинила - били су гласни и очигледно су били у Гои на одмору - могао сам осјетити да не значи ништа лоше (и још увијек сам у контакту с једним учеником преко Фацебоока).

Интеракција са мушкарцима у Индији је стални балансирајући чин да будемо чувани и пријатељски.

8. Немојте радити ништа што не бисте радили код куће

Истина је да вас путовање отвара новим искуствима и гура вас из ваше зоне удобности, али истовремено, будите разумни и запитајте се да ли бисте нешто урадили код куће. Ствари попут стопирања, изласка саме ноћу и прихватања пића од људи које не познајете ризично је без обзира на то гдје се налазите у свијету.

Цитлалли Милан предлаже да прво упознаш некога: „Када сам прихватио позив или отишао са неким за цхаи, то је било након неколико недеља или месеци када сам се поздравила на улици и била сигурна да знају ко сам и знао сам мало више о њима… Одлично је комуницирати са локалним становништвом, само увек са опрезом и са свешћу о култури. ”

9. Размислите о путовању са групом

Мисао о посети Индији по први пут је довољно застрашујућа, тако да можда можете започети своје време тамо на турнеји (преко компанија као што су Интрепид или горе поменути ВандерТоурс) које вам могу помоћи да се аклиматизујете. (Матт каже: Добијте 10% попуста на вишедневне Интрепид Тоурс преко $ 500 УСД. Кликните овде да бисте видели ексклузивни промо код.)

Након низа узнемирујућих тренутака током свог првог путовања у Индију, Бечки Енригхт планира сљедећи пут ићи на турнеју: “Поново гледам групне туре, гдје ми је зајамчена идеја 'сигурности у бројкама' и гдје сам побиједио Не путујем влаком и аутобусима сам. Истичем се и тога сам свјестан, а то су моје почетне мјере за осигурање сигурности. ”

Огроман дио путовања сам научите вјеровати властитим инстинктима када немате пријатеље или обитељ с којима бисте разговарали о вашим могућностима. Пре него што можете да верујете онима које сусрећете на путу, морате научити да верујете себи. Развијте тај осећај самопоуздања пре него што кренете у Индију.

10. Знајте да ће се десити масовне фото-сесије

То се догађа у Индији, за коју сматрам да је вредно помена: Ако се изненада нађете у средишту залета фотографија, посебно на кључним историјским локацијама, идите са током - док год се осјећате угодно.

То ми се догодило у Тај Махалу, испред капије Индије у Мумбају, па чак и на плажи у Пурију, Орисса - замолили су ме да снимим фотографију са најмање десетак различитих породица или група младића. Ово може изгледати чудно, али је обично безопасно.

11. Прегрупирајте - или чак започните своје време у Индији - далеко од великих градова

Чак и ако пратите сугестије које су до сада споменуте и на другим мјестима на интернету, узнемиравање се још увијек може догодити. Ако имате искуство које вам узнемирава живце, немојте одмах напустити Индију. Одвојите време за процесирање, исцељење и прегрупирање.

Размислите о одласку на места као што је Дхарамсала, дом Далај Ламе и окружен Хималајем; Јаисалмер, древни град утврђења у пустињи Тхар; Форт Цоцхин, колонијални град са лаким прилазом мирним рукавицама Керале; и мање позната места у Гои као што је Цоломб Баи, која се налази између плажа Палолем и Патнем.

Ово су сва места на којима сам нашао извесну мирноћу и предах због тога што морам толико да будем на стражи, па бих чак препоручио да почнете да радите у Индији на таквим локацијама. Иако је примамљиво почети у Златном троуглу - Делхи, Агра и Џајпур - интензивне гомиле људи можда вам неће дати простор да се прилагодите и прилагодите Индији.

Држите отворено срце
Иако Индија може бити тешко мјесто за путовање и бит ће тренутака када је средиште позорности преплављујуће, то је искуство које бих поновио за тренутак. Користећи горе наведене савете, надам се да можете да ублажите осећај да вам очи непримјерено припадају и да неугодне ситуације претворите у позитивне.

Надаље, имајте на уму да је ово питање останка на сигурном приликом посјете Индији дио већег проблема: што значи једноставно бити жена у Индији. Пријетње које се суочавају са женским путницима су ствари с којима се Индијке суочавају читавим својим животом, и још увијек ће се носити с њима још дуго након што одемо.

На крају крајева, нема тајне да останете сигурни у Индији. То је непрекидан процес мудрог и пажљивог слушања ваших инстинката - баш као и било где у свету. Индијанци воле добродошлицу странцима у своју земљу, тако да имате повјерења у вашу жељу да прихвате њихово гостопримство и учите из њихове љубазности.

Индија је комплицирана и хаотична земља, а ипак је и мјесто непојмљиве љепоте и топлине.

Цандаце Росе Рардон је путописац који се појавио у филму Нев Иорк Тимес и пише блогВелика Афера. Путује свијетом и слика прекрасне акварел слике онога што види. Њен блог је један од мојих омиљених.

Цонкуеринг Моунтаинс: Тхе Гуиде то Соло Травел

За комплетан А-то-З водич по соло женским путовањима, погледајте нову књигу Кристин Аддис, Цонкуеринг Моунтаинс. Осим што се расправља о многим практичним саветима припреме и планирања вашег путовања, књига се бави страховима, безбедношћу и емоционалним забринутостима које жене имају о самом путовању. Садржи преко 20 интервјуа са другим женским путописцима и путницима. Кликните овде да бисте сазнали више о књизи, како вам она може помоћи, и можете је почети читати данас!

Погледајте видео: Волети, не волети 2014 - руски филм са преводом (Април 2019).