Травел Сториес

Паи: Тајландски Моунтаин Бацкпацкер Парадисе (или пакао?)

Није ми се свиђао Паи. Чекати. Провери то - Волео сам Паи, једноставно нисам љубав Паи. Годинама, путници су ми причали колико су волели Паи. “То је ааааа-мазинг! Толико је забавно. Има здраве хране, невероватних пића и предивних планина. Никада нећете желети да одете ”, објаснили су они, као да говоре о Еденском врту.

Када сам почео да путујем овим крајем 2006. године, ретко сам чуо име Паи. Била је далеко од утабане стазе, а ја сам се тада задржавао на утабаној стази. Током година, Паи је растао у слави као дестинација у којој су људи пушили траву, пили, шетали и радили јогу. Никада нисам био на Паи, одлучио сам на овом путовању да је вријеме да коначно провјерим о чему се ради.

Возећи се кроз сјеверни Тајланд у планине, мој се аутобус искривио и окренуо. Пут до Паја има преко 700 скретања, али сам их једва примијетио док сам гледао кроз прозор на густо прекривене брда која се као валови ваљају у хоризонт. Био је зелен колико сам могао да видим, и поново сам био погођен лепотом тајландског села. Возили смо се сатима док је наш возач аутобуса био на аудицији за невидљивог судију Ф1. Али брзина која је заустављала срце била је вредна тога да се поново виде тако дивне тропске шуме.

Као што сам истраживао град касније тог дана, схватио сам зашто Бацкпацкери воле Паи, зашто пишу о томе тако изнимно и наглашавају свјетску љубав кад је спомињу. Смештен у планинама и окружен водопадима и чудесним планинарским стазама, Паи је мали градић у којем се живот креће брзином која би онемогућила чак и најнеопаснијег Шпањолца. То је такође западни рај: тамо су органска храна, пшеничне траве, специјални чајеви и западна храна у продавницама које се налазе на улицама града. Осим тога, пића и смештај су јефтини, а забава касни.

То је планински рај за леђима.

Али често су ме само оне ствари окренуле Паи-у. Град је једноставно превише туристички и културно опран за мене. Ја не мрзим туристичку стазу - ово пишем у западном кафићу у Луанг Прабангу, у Лаосу док имам лимунаду. Али када људи траже увезену храну, пију пиво из Белгије, а када се улична храна састоји од хамбургера, брускете и лазање, мислим да су ствари отишле предалеко.

Тајланд Чини се да се и сама изгубила у Паи-у док таласи западних и кинеских туриста преобликују већину града. Морало се лутати како би се пронашли тајландски ресторани који су служили локалном становништву. (Биле су укусне и јефтиније од хране која се налазила на "тржници" у улици Валкинг.)

Наравно, Паи није све лоше - има доста тога да се види и уради. Из града можете пјешачити до водопада, лутати по фармама и рижиним терасама гдје једино звуче птице и домаће животиње, те бицикл до пећина и више водопада.

Посебно ми се свидио излет у пећине Тхам Лод. Средином поподнева вози вас један од многих туроператора (не брините који, сви иду истим путем) до Мо Паенг водопада, где можете отићи на купање, а затим на Саи Нгам (тајно). ) врућа врела, видиковац, и на крају пећине, где стижете непосредно пре заласка сунца. Након пјешачења кратком стазом, тајландски водич вас води кроз три велике просторије пре него што се укрцате на сплав да плутате низ ријеку која спаја ову пећину на пола. Тамо се пећина отвара док ви видите хиљаде птица које хрле око улаза. То је било мистично, запањујуће, и врхунац мог времена у Паи-у.

Оно што сам волела код Паи-а је била поставка, а не вибра. У граду који вас наплаћује да укључите рачунар, нашао сам да се посматрачи са голим грудима пију непријатно. Што се тиче потпуног излагања онога што је Паи постао, моје путовање је било резервисано тако што сам чуо две девојке које су разговарале о томе да ли су "влажне" или не, према кинеској медицини, и два старија момка како разговарају о томе како Монсанто и владе склапају заверу да уништавају свет.

Могу да видим зашто толики путници долазе овамо и воле га: јефтини смештај, превелики провод, предивно окружење, добра западњачка храна. Да сам путник први пут и много млађи, ова атмосфера би била сјајна. Можете да ступите у интеракцију са многим другим путницима, можда сретнете неколико домаћина, и имате дивље време.

Али то више није за мене.

Паи из бацкпацка није Паи који ме занима. Волим оно што је Паи учинило најпознатијим: планине и дугачке шумске стазе до скровитих водопада, пећина, запањујућих видика и мирно мјесто за читање добре књиге.

Овде Паи сија. То је оно што чини Паи тхе место где треба да будеш. И зашто бисте требали отићи у Паи, остати на периферији града у лијепом малом бунгалову, изнајмити бицикл, прећи брда, окупати се у хладним водопадима или истражити неке пећине.

Паис је много више од уточишта за западњачке хипије, бацкпацкере и учитеље јоге.

СЉЕДЕЋИ КОРАК: Кликните овдје да бисте испланирали путовање на Тајланд с мојим детаљним водичем.

Погледајте видео: PAI e Filho VS BARBA NEGRA ! ÚLTIMO EPISODIO. VIDA DO CRIME DO ALLISSON COD (Може 2019).