Травел Сториес

Не ради се о путовању, већ о слободи

Ја сам веома лења особа. Такође сам веома неодлучна особа. Та комбинација обично значи да завршавам све у задњем тренутку. И онда обично мењам те планове у последњем тренутку, јер имам изненадну, бољу, светлију идеју у глави. Као резултат тога, увијек завршавам плаћањем тоне новца у накнадама за отказивање авиокомпаније док мијењам летове около. Али претпостављам да је то цена коју плаћам за то што желим да радим оно што желим, када желим.

Као да сам, у почетку, намеравао да посетим ове невероватне манастире у Румунији пре него што сам отишао у Молдавију. Након тога сам ишао у Украјину, а након тога бих ... па, нисам знао куда идем након тога. Не могу тако далеко планирати.

Али, када сам се разболео пре две недеље у Сигхисоари, у Румунији (родно место Драцуле, али нажалост, недостају му дрске туристичке замке), постао сам неодлучан и променио план путовања. Волела сам Румунију, и то је далеко надмашило сва моја очекивања. Међутим, провела сам доста времена у малим, тихим сеоским градовима, који су, колико год били лијепи, постали досадни. И знајући да сам ишла само до манастира и Молдавије, схватила сам да желим више "узбуђења" у мом животу. Желела сам живу сцену. Па сам променио планове. Прескочио сам Молдавију (видимо се идуће године!) И одлетио у Украјину, затим у Финску, гдје сам сада. Сутра ћу узети брод за Естонију на неколико дана.

После тога, враћам се у Бостон. Не, не завршавам путовање - то је само за две недеље. Кућа мојих родитеља ће бити одлично место за почетак моје књиге, имам бесплатан лет тамо због неискоришћене карте, и добио сам бесплатан пут до Мексика. Сви велики разлози за кратку паузу од Европе, мада ћу се следећег месеца вратити на Октоберфест и видети Централну Европу.

Посвуда сам, и волим га. Времена су оваква да заиста ценим свој животни стил. Али не зато што путујем. Допада ми се јер имам потпуну слободу.

Сећам се да сам одрастао и увек желео да будем “капетан мог брода”. Знаш, радиш зато што си ти као шта радите, а не зато што вам је потребна плата; бити у могућности да одлетите на неко место које желите када желите; и имати крајњу флексибилност, време и слободу за било шта. Али онда дипломирате колеџ са дугом, почнете да радите, одговорност се гомила, почнете да планирате живот, постоје друштвена очекивања и пре него што то схватите, заглавили сте. Ти си део те злобне расе пацова, и чини се да време никада није твоје.

Онда једног дана само помислите на себе: “Како су се ствари тако кретале? Желим из ове кутије. "

И тако сам напустио посао и отишао путовати. Иако је скок био најтежи део, схватили сте да је све остало једноставно, а није путовање оно што вас привлачи, то је слобода и флексибилност. Ради се о буђењу данас и говорећи: "Идем сутра у Украјину." Или ћете играти голф. Или можда похађати часове гитаре. Или започните ту пекару коју сте одувек желели. Или се преселите на Тајланд да подучавате јогу.

Мислим да ме је ова тема недавно погодила јер сам размишљала о последњих пет година путовања и много размишљања. Тако је лако ухватити се у утрци пацова. Радите оно што „требате“ да урадите јер је тако речено да живот треба да се живи. Добили сте посао, жену, кућу, децу, и онда се повлачите. Али једног дана се пробудиш, а ти си 30, или 40, или 50, и схватиш да никад ниси урадио много ствари које стварно т желео урадити. Можда због тога многи људи имају кризу средњих година. Можда је зато мој тата одлучио да ће поново узети мотоцикле. Или зашто је купио онај ауто који је одувек желео. Или зашто је мама моје пријатељице променила каријеру.

Мислим да је то оно што изазива толико људи да се окрену путовању. Да, дивно је видјети свијет, али већина путника с којима разговарам су стварно привучени осјећајем слободе и авантуре - бескрајним могућностима. Док путујете, чини се да дани имају неограничен потенцијал и прилику. То је и разлог зашто мислим да се дугорочни путници тешко враћају у “стварни свијет”. Након што сте изашли из кутије, тешко је вратити се унутра.

Колико год да путујем да бих истраживао нова места и учио о људима, живим свој живот зато што се свакодневно будим, знам да могу отворити врата и учинити било шта Ја желим. За сада, то је путовање. Истражујући мој свет. Можда ће за неколико година бити другачије.

Али без обзира шта радим или куда идем, никада нећу стварно променити начин на који живим, јер не одустајем од своје слободе да радим шта год је то што ме чини сретним кад год пожелим.

Погледајте видео: Poseta pape Franja Srbiji sve bliže (Јун 2019).