Травел Сториес

Људи који су обликовали мој живот

Људи које сусрећете чине путовање богатим, живим искуством. Они обликују наша сећања више него саме локације. Они могу направити лоше мјесто или лоше мјесто. Они нас уче о томе шта волимо или што не волимо у другима. Сијају светла на нашем незнању и уче нас о себи.

И док се приближавам пет година путовања, желим да одвојим мало времена да споменем пет особа (или група људи) које су највише утицале на моје путовање:

Грег - 2006. сам провео неколико месеци у Амстердаму играјући покер. (Да, могао си ме назвати професионалцем.) Тамо је увијек био тај локални становник који ме је стално позивао. Гледајући доле до велике гомиле новца испред мене, увијек сам био сумњичав у вези с тим - да ли ће ме једноставно опљачкати? Међутим, након што су га други играчи увјерили да је добар момак и да га је много видио, схватио сам да је био само фин момак и пристао на његов позив. Он и неки други играчи су ме одвели на пиће, на њихове недељне покер игре, и све у свему, само су ми показали „локални“ по Амстердаму. Грег ме је научио да странци нису увек спремни да те ухвате. Као неко ко је неко време на путу, то ми је сада очигледно. Али када сте свјежи и нови на путовању, није вам лако пустити чувара и пустити странце унутра. Нажалост, не могу вам рећи Грегу. Неколико месеци након што сам напустио Амстердам, убијен је током пљачке у његовом дому. Али где год да је сада, он је промашен.

Непознат Бацкпацкерс у Цхианг Маи - Постоје мали тренуци у животу који касније обликују остатак вашег живота. Мали догађаји који се крећу да формирају огромне таласе. Никад нисам помислио да би моје двонедељно путовање на Тајланд било нешто више од предаха од хладне зиме у Бостону. Ипак, на том судбоносном путовању 2005. године, срео сам пет путника у аутобусу до храма у Чијанг Мају. Током разговора о томе колико је апсурдан систем одмора у Америци од две недеље по години, схватио сам да је у животу било много више од радног тједна од 401 (к) и 50 сати. Тај мали догађај постао је један од најважнијих тренутака у мом животу. Недељу дана касније на плажи у Ко Самуију, окренуо сам се свом пријатељу и рекао да ћу ићи у рану на свету. Остало је историја - све захваљујући странцима у аутобусу.

Ко Липе Црев - Убрзо након Амстердама, на хир сам одлучио да одем у Ко Липе, Тајланд. Неко ми је рекао да је то добро, јефтино и углавном туристичко бесплатно - звучало је као рај. Било је. На крају сам остао месец дана. Док сам био тамо, упознао сам Паула и Јане, пар из Новог Зеланда. Одмах смо га ударили и постали брзи пријатељи. То је био први пут да сам се тако брзо повезао са људима. Мислила сам на путовање као на начин да се спријатељим, али никад као начин да пронађем “најбоље пријатеље”. Али Ко Липе ми је показао да сам у криву, а годинама касније сусрели су ме на аеродрому у Новом Зеланду и покупили смо се тамо гдје смо отишли. ван. Ово искуство ме је довело до идеје да чак иу трептају ока можете да остварите доживотне пријатеље.

Анна Ек - Не причам често о мом животу у вези са друговима, осим да напоменем да је понекад тешко на путу на путу. Али рећи ћу да сам имао везу. Упознала сам Ану неколико дана након што сам се преселила на Тајван. Видео сам је у бару и једноставно отишао да разговарам с њом. (Лекција овдје људи свијета: Само иди горе и поздрави се. Ради.) Она је студирала кинески за семестар. Ми смо излазили док сам био у Таипеију, који - знајући да одлазим за неколико мјесеци - учинио је ствари врло ... сложеним. Након што сам напустио Таипеи, остали смо "заједно" у слободном смислу те ријечи. Месецима касније отишао сам у Европу и провео две недеље са њом у Бечу. Било је тешко: Ана није хтела да напусти Беч и нисам била спремна да престанем да путујем. Када сам отишао, обоје смо знали да се не враћам. Само смо га оставили тамо, иако понекад останемо у контакту. Међутим, мој однос с њом ме је научио да не постоји начин да будем спреман за везу која је захтијевала да одустанем од путовања, и да сам с тим у реду.

Ла Томатина Ганг - Као људи у Ко Липеу, ово је била група људи која је управо кликнула. Било нас је шесторица у спаваоници. Странци из цијелог свијета, али одмах смо га погодили. Следеће недеље смо сви били нераздвојни. Када смо се преселили у Барселону, људи су коментарисали колико смо блиски, што је, с обзиром да смо сви били из различитих дијелова свијета, било чудно. "Колико година се познајете?", Питали би. "Око недељу дана", одговорили смо. Али понекад се људи једноставно повежу, а банда из Ла Томатине је била подсетник да је то могуће не само једном када путујете, већ често. И у савршеном примјеру како се ствари никада не мијењају, годину дана касније прославио сам Дан захвалности с браћом близнакињама из ове групе и њиховом породицом, и било је као да смо били пријатељи још од дјетињства. Наравно да бих био тамо за Дан захвалности!

Живот је испуњен странцима који обликују наше животе, и добре и лоше. Сви људи које срећете остављају себи себе са собом. Често то не схваћате много касније. Не размишљате о томе док не будете имали неку меланколичну, рефлективну ноћ у будућности када седнете да пишете пост на блогу као што је овај.

Иако сам на својим путовањима видио многа невјеројатна мјеста, она су углавном неважна. То су људи које сам срео и који су учинили мој живот бољим. Они су оно о чему највише мислим. И без упознавања људи као што су ови на путу, вероватно не бих издржао тако дуго.

И тако, кад овог викенда навршим 30 година, подижем чашу њима и свим другим људима које сам упознао у протеклих пет година. Хвала, хвала, хвала.

Загрузка...

Погледајте видео: Срећни људи десет пута спорије (Септембар 2019).