Травел Сториес

Како ме научио како не дајем Ф * цк

Нејасно сам знао за Марка Мансона. Он је био пријатељ пријатеља, колега блогер, и неко кога сам познавао који је написао добро истражене (и увек помало контроверзне) постове. Када су се он и његова жена преселили у Њујорк, коначно смо се лично упознали (прво сам упознао његову жену). Постали смо пријатељи - обоје смо штребери, предузетници, писци, покераши и љубитељи вискија. Избрисао сам његову књигу, Суптилну уметност не давања Ф * цк. То је феноменална књига о фокусирању на оно што је важно. Цхелсеа Хандлер и Цхрис Хемсвортх (ака ТХОР) су велики фанови. Марк је феноменалан писац и, у дугом року, напокон је нешто написао за сајт. У овом посту, Марк говори о томе како га је путовање учинило особом данас - и положио је темеље за књигу.

Повраћао сам у шест различитих земаља. То можда и није најзамршенија статистика за чланак о путовању, али када се скупљате преко одводног јарка, избацујете што је све што знате могло бити саутеед месо пацова, ови тренуци имају начин да остану у вашем уму.

Сећам се да сам добила празну гуму на селу у Индији и локално становништво је било запрепашћено док сам га мењала. Сећам се да сам остајала до 4 ујутру у хостелу и расправљала се са пијаним енглеским клинцем који је мислио да је 11. септембар лажна. Сећам се да ме је један стари украјински човек напио на најбољу вотку мог живота и тврдио да је био смештен у совјетском У-чамцу на обали Мисисипија 1970-их (што је вероватно неистина, али ко зна).

Сећам се како сам се пењао по великом зиду Кине, одлазећи на излет бродом на Балију (упозорење на спојлер: није било брода), шуњао сам се у одмаралиште са пет звездица на Мртвом мору, и оне ноћи када сам срео моју жену у бразилском ноћном клубу.

Од продаје своје имовине у јесен 2009, сећам се пуно ствари. Кренуо сам са малим кофером да путујем око света. Имао сам мали интернет бизнис, блог и сан.

Моја година (можда два) дуга путовања претворила се у седам година (и шездесет земаља).

Са већином ствари у животу, тачно знате које ћете користи добити од њих. Ако одем у теретану, знам да ћу постати јачи и / или изгубити тежину. Ако унајмим учитеља, знам да ћу научити више о одређеној теми. Ако покренем нову Нетфлик серију, знам да нећу спавати наредна три дана док не завршим.

Али путовање је другачије.

Путовања, за разлику од било чега другог у животу, имају дивну способност да вам дају погодности које нисте очекивали. Не само да вас научи ономе што не знате, већ вас учи и ономе што не знате да не знате.

Добила сам многа невероватна искуства из својих путовања - искуства која сам очекивала и тражила. Видео сам невероватне локације. Научио сам о свјетској повијести и страним културама. Често сам имао више забаве него што сам знао да је могуће.

Али најважнији ефекти мојих година путовања су у ствари користи које нисам ни знао да ћу добити и успомене које нисам знао.

На пример, не знам тренутак када сам се удобно смирио. Али то се десило негде у Европи, вероватно у Немачкој или Холандији.

Када сам био млађи, стално бих се осећао као да нешто није у реду са мном ако сам предуго сам: “Зар ме људи не воле? Зар немам пријатеље? ”Осетио сам сталну потребу да се окружим са пријатељицама и пријатељицама, да увек будем на забавама, и да увек будем у контакту. Ако из неког разлога нисам био укључен у туђе планове, то је био лични суд о мени и мом карактеру.

Али, кад сам се вратио у Бостон 2010. године, тај осећај се некако зауставио. Не знам где и када. Све што знам је да сам одлазио кући из Португала након 8 мјесеци боравка у иностранству, сједио код куће и осјећао се добро.

Не сјећам се гдје сам био када сам развио осјећај стрпљења (вјеројатно негдје у Латинској Америци). Некада сам био момак који би се наљутио ако би аутобус закаснио (што се често дешава у Латинској Америци), или сам пропустио свој ред на аутопуту и ​​морао сам се окренути уназад. Свира ми се то што ме је излуђивало.

Онда једног дана једноставно није. Престало је да буде велика ствар. Аутобус ће на крају доћи, а ја ћу и даље стићи до места где морам да идем. Постало је јасно да је моја емоционална енергија ограничена и боље ми је да сачувам ту енергију за важне тренутке.

Не сећам се тачно када сам научио како да изразим своја осећања.

Питајте било коју од мојих пријатељица пре путовања и они ће вам рећи: Ја сам била затворена књига. Енигма умотана у мехурић и омотана љепљивом траком (али са изузетно лијепим лицем).

Мој проблем је био у томе што сам се бојао да увредим људе, закорачим на прсте или створим неугодну ситуацију.

Али сада? Већина људи коментира да сам тако отворена и отворена да може бити узнемирујућа. Понекад се моја жена шали да сам превише искрен.

Не сјећам се када сам више прихваћао људе различитих животних слојева или када сам почео цијенити своје родитеље или када сам научио како комуницирати с неким, без обзира што ни један од нас не говори исти језик.

Али све се то десило ... негде у свету, у некој земљи, са неким. Немам ниједну фотографију тих тренутака. Само знам да су тамо.

Негде на путу сам постао бољи.

Прошле године сам написао књигу Суптилна уметност не давања Ф * цк: континутитивног приступа животу доброг живота. Премиса књиге је у суштини да сви имамо ограничен број фикета које треба дати у нашим животима, стога бисмо требали бити свјесни онога што смо изабрали да би дали ф * цк.

Осврнувши се уназад, мислим да је моје искуство путовање то суптилно, без мог схватања, научило ме да не дајем ф * цк. Научио ме је да не дајем фикир о томе да будем сам, аутобус касни, туђе планове, или да створим неугодну ситуацију.

Успомене су направљене од оног о чему ми говоримо.

Имам све уобичајене фотографије са својих путовања. Ја на плажама. Ја у Царнавалу. Ја са мојим пријатељем Бредом који сурфује на Балију. Мачу Пикчу.

Дао сам ф * цк о томе.

Фотографије су сјајне. Сјећања су сјајна.

Али, као и све у животу, њихова важност блиједи што се даље од њих извлачи. Баш као и они тренуци у средњој школи за које мислите да ће заувек дефинисати ваш живот, престају да буду важни неколико година у одраслој доби, они величанствени врхунци путовања доживљавају мање важније него што прође више времена. Оно што се у то вријеме чинило да мијења живот и мијења свијет, сада једноставно изазива осмијех, носталгију и можда узбуђење: „О, да! Вов, тада сам била тако мршава! "

Путовања, иако велика ствар, је само још једна ствар. Ниси ти. То је нешто што радите. То је нешто што доживљавате. То је нешто што уживате и хвалите се својим пријатељима низ улицу.

Али то ниси ти.

Ипак, ови други, без памћења квалитета - прерасло лично самопоуздање, удобност са собом и мојим неуспјехима, већа захвалност за породицу и пријатеље, способност да се ослоним на себе - то су прави дарови које вам путовање даје.

И, упркос чињеници да не производе фотографије или приче за коктел забаве, оне су заувијек остале са вама.

Они су твоја стварна трајна сјећања ... зато што си то ти.

И они ће увек бити ви.

Марк Мансон је блогер, предузетник и аутор Нев Иорк Тимес Бестселлер-а. Суптилна уметност не давања јебања: контраинтуитивни приступ животу доброг живота. Његова књига је једна од најбољих књига коју сам прочитао 2016. и не могу је препоручити довољно. Добро је написано, забавно, самопоуздано, па чак и ради у панда медвједу! Више о његовом раду можете прочитати на МаркМансон.нет.

Погледајте видео: MOLITVA U SVAKO DOBA (Може 2019).