Травел Сториес

Случајни путник

Могу да рачунам са једне стране сва места која сам посетио пре 23. године. Путовање није било део мог одгоја. То није било нешто што је моја породица радила изван повременог пута на посету мојој баки на Флориди.

На колеџу сам прескочио студирање у иностранству јер сам се бојао да ћу нешто пропустити. Двапут сам отишао у Монтреал, јер када сте млађи од 21 године и не можете си приуштити прољетну паузу у Цанцуну, Монтреал је најближе мјесто за живот када живите у Бостону. Тек кад сам напунила 23 године напустила сам Сјеверну Америку да бих посјетила Костарику и то сам учинила само зато што сам мислила да требаш радити када радиш. Са две недеље годишњег одмора, требало би да одете негде и забавите се, зар не? Није да сам имао горућу жељу да путујем; то је било нешто што сам мислио да морам да урадим.

Али тај пут до Костарике ми је променио цео живот. После тога, био сам закачен. Био сам заљубљен. Био сам овисан. Морао сам путовати у свом животу.

Пре неколико месеци, испричао сам ову причу током радијског интервјуа и домаћин ме је назвао случајним путником.

Свидјела ми се та фраза. Случајни путник.

Никада прије нисам размишљао о томе, али је то прикладно.

У почетку нисам имао горућу жељу да путујем; то је само нешто што се догодило. Путовање је постало дио мог живота само као накнадна мисао. Никада се нисам пробудио желећи да будем номадски.

Бити позван случајним путником навео ме да размишљам о путовањима које узимамо као људе.

Да ли су намерни, или се само дешавају? Колико пута откривамо наше путовање само док смо у средини?

Размишљам о путовању које сам преузео. Прво је почело као једноставна жеља да се путује више, а онда се промијенила у снажнију жељу да се узме празнина године, а онда је постала жеља да се путује заувијек. Пала сам у путописна писма као начин да то учиним.

Сада не могу да замислим да радим било шта друго са својим животом.

Сваки корак, сваки обрт и окрет, десио се без претходног планирања или размишљања. Према речима Роберта Фроста, "пут води ка путу".

Нашао сам свој пут само док сам био на њему.

Мој ум се понекад враћа у време када сам имао 23 године иу Костарики. Оно што је учинило Костарика тако посебним је то што ми је показала да могу да живим живот по сопственим условима. Путовање ми је дозволило да радим оно што сам хтјела кад сам хтјела. Израђивала је сваки дан у суботу и испуњавала га бескрајним могућностима.

Мислим на свог пријатеља Цхриса Гуиллебеауа, који је недавно завршио свој пут да посјети све земље свијета прије његовог 35. рођендана, и како је описао своје путовање као оно које се развило тијеком времена:

Желиш да видиш неколико земаља.

Онда још пар.

Једног дана се пробудите и ви сте у потрази да видите сваку земљу на свету.

Баш као један дан, пробудите се и схватите да сте постали светски путник.

Не знате како се то догодило. Не можете тачно одредити тачан тренутак када сте се ви или ваш живот променили.

Али јесте.

Ваш једногодишњи план се претвара у 18 месеци, онда 36 месеци, и онда, изненада, славите пет година на путу.

Ви сте путник. У твојој је крви. То сте ви.

Седите и пишете ово у омиљеној кафани у Њујорку, размишљајте о томе како сте дошли, размислите о свим другим великим тренуцима у вашем животу, и схватите да су се најбољи догодили као несреће.

И док будете спремни да поново путујете, схватате да понекад само падање у нешто може бити најбоља ствар која ће вам се догодити.

Једног дана кренете путем, а пут се окреће и ви мислите да сте још увек на истом путу док се не зауставите и одморите. Онда погледате око себе и схватите да нисте тамо где сте намеравали да будете, али негде још боље.

Онда ту, у овом новом свету, док се спремате да прославите још једну годину старијег, долазите до закључка да ниједан план не би могао бити најбољи план, и ви сте срећни што животне несреће воде на пут.

Како путовати светом по $ 50 на дан

Мој Нев Иорк Тимес најпродаванији водич у светским путовањима ће вас научити како да савладате уметност путовања и уштедите новац, склоните се с утабане стазе и имате више локалних, богатих искустава у путовању.

Кликните овде да бисте сазнали више о књизи, како вам она може помоћи, и можете је почети читати данас!

Погледајте видео: CONTINUUM - 'Spaladium Underground', Putnik (Август 2019).