Травел Сториес

Како су ови људи пронашли пут до њиховог излета из снова

Прошле године сам најавио програм студирања случаја у којем бих радио са пресјеком читатеља и помогао им да планирају и организирају путовања, шетајући их кроз све фазе планирања путовања и креирајући путоказ за њихово путовање. И, рекао сам на почетку, поделио бих њихове приче на путу да помогнем да инспиришем твоје путовање.

Прошло је неколико месеци од када сам последњи пут ажурирао њихов напредак, а са завршетком пројекта желим да поделим једну коначну верзију за сваког ученика - и како су остварили своје циљеве:

Јианне

Јианне је 27-годишњи службеник из Маниле, који тежи двонедељном одмору ове године. Живећи на Филипинима, нема приступ ресурсима за хакерисање путовања, мноштво визних ограничења и слабу валуту.

Када смо почели прошле године, Јианне је била потрошач. Волела је да купује, једе и увек је имала "нешто што је управо дошло!" Стално је трошила више него што је зарадила, тако да смо морали да је натерамо да троши само на њене потребе и учврсти идеју да је свака додатна потрошња одуговлачи путовање. Не верујем да ћу отићи у дугове за путовање, тако да нам је био потребан пут да се њена финансија уреди.

Пошто не можете знати шта да сече ако не знате куда иде новац, ја сам Јианне пратио све њене трошкове како бисмо могли да видимо где се налази плод. Јианне никад прије није пратила своје трошкове и одмах смо видјели да има пуно малих ствари које би могла смањити, а да није превише мијењала животни стил. Срушили смо јој јело, таксије, куповину и пиће, и натерала је да направи посуду за промене где ће ставити све своје новчиће и мале ноте.

Пребацивање навика потрошње је тежак процес. На пола пута кроз заједнички рад, Јианне је престала пратити своје трошкове, изашла је мало више, и све у свему, пала је с кола. И даље је месечно трошила више од своје плате.

Али савршенство није циљ, и она је схватила своје грешке.

Док је радио заједно, Јианне никада није морала да иде на пут. Једноставно смо кренули предалеко да бисмо је одвели на пут током програма. Међутим, до краја нашег програма, Јианне више није трошила више него што је зарадила и успјела је исплатити много дуга и почети развијати штедни рачун. Она је још увек далеко од тога да оде на одмор, али први корак у одласку на путовање из снова је покретање монетарног пута ка финансијској слободи.

Супер сам узбуђена и задовољна што је то урадила. Без обзира на све, мање дугова и пажљивије трошење је увијек нешто што побољшава ваш живот.

Ево шта Јианне има да каже, својим властитим ријечима:

Матт и ја смо почели да пратимо трошкове и идентификујемо области у којима треба да смањим трошкове. У почетку је било веома тешко и било је тренутака када сам се осећао разочаран што нисам био доследан. Био сам схопахолиц пре годину дана - није лако искључити га.

После извесног времена, Матт ме је научио другом приступу: уместо тога да има дневну висину трошкова. Ово је било ефективније за мене. Ако постоји нешто на шта морам да потрошим, надокнадио бих тако што бих смањио буџет за друге дане. Било је лакше да сам имао посебан новчаник за „мој новац“ за тај дан. Нисам се осећала ускраћено или разочарано, али више одговорно и контролисано.

Уз помоћ Мета, сазнао сам да постоје различити начини на које може ефикасно да функционише за сваког појединца. Ви само морате покушати колико год можете док не пронађете оно што вам одговара. Сада, осећам да сам постигао огромну ствар и да сам на пола пута учинио на мом путу до тог посебног путовања.

Диане

Диане, 59-годишњакиња из Канаде, одувијек је сањала о одласку у Аустралију и Нови Зеланд. Она и њен муж живе на селу у фиксној пензији. Не постоји начин да повећа свој приход или да искористи предности економије дијељења, као што је Аирбнб.

Њен приход је можда био фиксиран, али њени трошкови нису били - и, као канадски, она има приступ наградним картицама које би јој могле помоћи да добије бесплатне летове.

Диане је сањала о путовањима годинама, али никада није мислила да је то у њеном досегу. Путовање је било за богате, помисли она! Намеравао сам да докажем да је погрешио. Као и Јианне, Диане је морала пронаћи начин да смањи трошкове како би спасила већину својих ограничених прихода. Док она и њен муж имају мали рачун за пензионисање, желимо да избегнемо то што је могуће више, јер то мора да траје још много година!

Као и код Јианне, почели смо да пратимо њене трошкове и пронашли много начина да смањимо њену потрошњу. Прешла је на јефтинији телефонски план, престала јести, почела да планира оброке да би избегла куповину непотребне хране, и престала је да врши непотребне куповине од продавнице долара (била је зависник). Диане је од уштеде $ 20-50 ЦАД месечно уштедела преко $ 500 ЦАД! Научила је да преобликује своју потрошњу и размишља о објектима као о "стварима које одузимају моје путовање."

Осим тога, натјерала је свог мужа да смањи пушење - што му је додавало само неколико година живота, али и новац за путнички фонд.

Будући да је на фиксном приходу, успела је да уштеди исти износ новца сваког месеца и сада има више од 6,500 УСД уштеђених за њен пут!

Највећа ствар коју смо урадили је да је доведемо на влак за хаковање. Пријавила се за кредитне картице Америцан Екпресс и ТД Банк Аероплан, испунила минималне захтјеве за минималном потрошњом и - у комбинацији са својим старим бодовима - има укупно 90.000 Аероплан бодова, као и 17.000 Аир Милес (рачун који може користити и за летове). То ће покрити читав лет за Аустралију и дати јој додатне бодове за било какве регионалне летове које би могла преузети. Са дисциплином, подршком своје породице, и хаковањем путовања, она је учинила овај дугорочни сан стварношћу, све док је на фиксном приходу. Требало је времена, али она је то учинила.

Сада одлази у Аустралију, Нови Зеланд и острва Цоок са својом сестром у августу на шест недеља. Она је узбуђена што ће коначно посетити неке пријатеље које није видела деценијама јер никада није могла себи приуштити да то уради прије !!!

Као што Диане каже:

Тако сам узбуђена што сам тако далеко у планирању. Хтео сам да путујем у Аустралију да бих посетио пријатеље више од десет година, али никада нисам успео да превазиђем многе препреке. Неки од њих су били да не могу да уштедим новац за ово путовање, да одлучим када да идем, и нисам знала како да користим ваздушне миље.

Срећом по мене, Матт је био у стању да ме корак по корак води кроз процес планирања, тако да више нисам био преплављен. Показао ми је како да добијем и повећам Аероплан миље како би у потпуности покрио цијену авионске карте, показао ми је гдје могу смањити неке трошкове како бих уштедио за трошење новца, и што ми је најважније, показао ми је како се осјећам добро кад сам био више не трошим новац на безумну куповину јер сам сада имао циљ који сам желео да постигнем. Новац на мом посебном „путном рачуну“ доноси осмијех на моје лице по стопи која се повећава.

Али једна од најважнијих ствари коју сам научила од Мета била је како се носити са анксиозношћу. Патим од клаустрофобије и анксиозности, тако да сам само у авиону стресан за мене. Али знајући да је и Матт имао проблема, али их је превазишао и стално путује, схватам да и ја могу путовати и уживати у њему. Тако сам спреман!

Сандер и Јолиен

Овај пар из Холандије је одувек био у одличној форми. Никада ми није требала моја помоћ на финансијској страни, иако сам им помогла да боље прате своје трошкове (што им се свиђа), да направе посебан банковни рачун за своју штедњу и да направе идеалан буџет за своје путовање. Пред крај године, они су се мало спотакли у својој уштеђевини, али су сада отказали неколико рачуна и заиста виде да сваки потрошени евро сада није потрошен на путу. Чак су се недавно вратили са својим родитељима како би смањили ренту. До тренутка одласка у Рио сљедећи мјесец, они ће уштедјети близу 30.000 еура између њих двојице !!!

Пошто су били финансијски у јасном (и планирали да раде ионако на путу), провели смо последње време заједно, прелазећи кроз њихову листу за паковање, помажући им да добију опрему која им је потребна, и пролази кроз нашу контролну листу пре путовања сигурно нису ништа заборавили. Листа за паковање коју су ми послали била је дуга преко 3 странице!

Након што сам им смањио листу за паковање, дао сам им да све стави у свој ранац како би могли да виде колико тежи да би пронашли више опреме за резање, као и да им покажу да оно што мислимо да је потребно често није. Они су такође урадили камповање на сувом да би видели шта су укључили, али неће користити. Већи део мог рада са њима је био да их навикнем да прате своју потрошњу (тако да су они на путу) и помажући им да се логистички припреме да све продају и путују светом!

Ево шта кажу:

Ми смо на правом путу. Наше путовање ћемо почети са € 5К више него што смо очекивали, тако да смо веома поносни на све што је прошло. Сада смо стварно смањили наше трошкове. Не излазимо на вечеру или не видимо филм у позоришту. Чак смо престали да купујемо одећу.

У децембру је било тешко задржати оштро око на нашим трошковима. Некако смо то пропустили због свих свечаности и забава. Провели смо превише, али Маттова помоћ нас је вратила на прави пут.

Наш највећи изазов у ​​последња два месеца пре него што смо коначно кренули на пут, вероватно покушава да понесе само најнужније потребе. Наша прва листа за паковање је била предугачка. Заједно са Маттом разговарали смо о томе шта је корисно на том путу и ​​шта је само додатна тежина. У наредних мјесец дана купит ћемо наше посљедње производе и проћи ћемо дводневну стазу како би се навикли на наш руксак, ципеле и само километре.

(Сандер и Јолиен имају блог и можете пратити њихове авантуре на сајту Но Спринклес!)

Породица Брандон

Брандонс су средњеамерички пар из Индијане са два млада сина који ће кренути на годишњи излет који почиње у јуну. Муж Мицхаел је у пензији, а супруга Јеннифер је наставница (као и она која организира путовање).

Почео сам да радим са Јеннифер у новембру и, као и сви други, наш први задатак је био да пратимо њене трошкове. Њена породица је била у доброј форми, али је било изненађујуће колико је породица трошила на храну - не само на намирнице, већ и на исхрану када су имали довољно хране код куће! Чинило се да сви купују храну овде, тамо и свуда! Набавили смо породицу на бољи буџет за храну, пријавили се за јефтиније телефонске планове и изрезали скупи пакет каблова за стреаминг преко интернета. Током последњих 6 месеци, успели су да удвоструче уштеду на близу 25.000 УСД!

Јеннифер и њен муж су отворили другу Цхасе Саппхире Преферред картицу и Барцлаис поред оних које су имали. Сада имају више од 60.000 поена за своје путовање. Иако нису успели да потпуно покрију своје летове са бодовима (Јеннифер је много користила за друго путовање), ипак ће имати довољно поена када путују да покрију мање трошкове, као што су смештај и карте за воз. (Ово је посебно тачно пошто Јеннифер има и Цапитал Оне Вентуре Цард.)

Иако 25.000 долара није довољно за једну четворочлану породицу у току једне године, са већином њихових летова и мањим трошковима у првим мјесецима, планирају изнајмити свој дом, који ће осигурати додатни приход сваког мјесеца док се крећу даље у јефтиније земље у југоисточној Азији!

Ево шта Јеннифер има да каже:

Сањамо о томе и уштедимо за овогодишњу саббатику скоро две године, тако да је мало нереално да се заправо предузимају конкретни кораци ка томе да се то деси. Недавно сам схватио да је наш највећи изазов емоционални задатак укључен у одвајање од нашег нормалног живота и заједнице породице и пријатеља.

Практично говорећи, наш највећи изазов је уштеда новца колико бисмо жељели. Матт је био сјајан да нас држи одговорним и да нас води кроз његове савете за хаковање. Изузетно је корисно разговарати кроз логистику са неким ко има толико искуства. Срећом, напредујемо у стварима које ће нас довести до нашег циља, као што су ажурирање пасоша, глобалне СИМ картице за наше телефоне, изнајмљивање наше куће и почетак рада на нашим листама за паковање.

Више од годину дана у изради, наш пројекат студије случаја је сада завршен. Сви су на путу и ​​пакују се за пут. Стварно сам сретна како се овај пројект показао и надам се да сте уживали пратити ове четири приче док су напредовали. Надам се да ћу видјети како четири врло различите особе могу направити своје путовање остварити инспирира вас да схватите да можете учинити ваш сан путовање обистинити превише!

Погледајте видео: The Fall Of John Kuckian: pt. 0 (Јули 2019).