Травел Сториес

21 Изванредни ресторани из моје путне вожње широм САД

У протеклих пет месеци, прешао сам преко 12.000 миља на турнеји по књизи. Посетио сам више од 40 градова и јео стотине оброка различитог квалитета: неки су били добри, неки захвални, заборављиви, а други на “ОМГ ја могу умрети сретан сада” квалитет. Ова јела - било у висококвалитетном суши ресторану или рупи у зиду - показала су ми колико је укусна и разноврсна храна у Америци.

После свих тих оброка, ту су моји 21 омиљени ресторан у Сједињеним Државама где можете добити укусну, висококвалитетну и приступачну храну. Ако се крећете по земљи или само посјећујете ове градове, свакако уђите у један од ових ресторана.

Дневна кухиња и бар (Рицхмонд, ВА) - Ово мјесто послужује салате, сендвиче, шалове и здрава јела из већине органских јела. Храна је високог квалитета и користи локалне састојке када је то могуће. Уз љубазно особље, велике отворене прозоре и вањску терасу, то је савршено мјесто за ручак у сунчаном дану.

Тупело Хонеи (Асхевилле, НЦ) - Толико људи ми је препоручило ово мјесто, морао сам да пробам. Док су цене биле више него што сам желела да потрошим (12 долара за типично јело), ​​храна и услуга су били вредни разметања. Викендом долази мноштво, зато се побрините да дођете раније. Познате су по својој Крвави Марис и земљи души хране. Волео сам своју Супер Јужну Здјелу за доручак са грахом, гризом, јајима и сланином.

Литтле Бреад (Мајами, ФЛ) - Препоручена ми је од стране читаоца, ова продавница служи кубанске инспириране сендвиче. Јефтини, пуњени и укусни, храна је прави ручак. Услуга је мало спор када је заузет, али волим да мислим да је то зато што је све направљено с љубављу.

Ацме Оистер Хоусе (Њу Орлеанс, ЛА) - Налази се испред улице Боурбон, овај мали и тамни ресторан брзо се попуњава (очекујем линију) са покровитељима који су дошли по чувене каменице. Ове меснате заливске остриге послужују се на пола шкољке, или још боље, испробавају их нарезане - оне се припремају до савршенства. Прескочи своје Крваве Мери; они нису толико добри.

Цити Гроцери (Оксфорд, МС) - Ако сте у потрази за отмјеним, врхунским јелом у неком месту са винским баром и романтичним амбијентом, погледајте Цити Гроцери. Храна је укусна, добро подељена и лепо представљена. Иако цијене нису повољне (оброк с вином ће вам вратити $ 40), оброк је вриједио сваки пени.

Цхарлие Вергос 'Рендезвоус (Мемпхис, ТН) - Наводно најбољи роштиљ у Мемпхису, допало ми се не-бесмислено наручивање: овде нема подрхтавања, а особље је отворено. Храна долази брзо и великим порцијама, са невероватном рижом и пасуљем. Мој пријатељ и ја смо јели два реда сувих ребара који су само пукли. Могао сам чак и да одем на трећи сталак, али мој пријатељ ме је извукао. Нисам сигуран да сам требао слушати!

Гус'с Фриед Цхицкен (Мемпхис, ТН) - Осим што изгледа као место за пиле Бреакинг Бад, овај ресторан је послужио најбољу пржену пилетину коју сам појео у свом животу. Сочна, влажна пилетина са изваљеном кожом пршти у устима. То је чудно! Они такође служе укусне пржене зелене парадајзе и киселе краставце.

Цаталист (Миссоула, МТ) - Ово је најбоље место за доручак у Мисули, са огромним порцијама по невероватним ценама ($ 7-10 за главно јело). Сваки оброк је стварно два (тако да ћете имати остатке), и они имају широку палету врућих сосова како би зачинили храну. Морате јести овде ако сте у граду. Набавите Буррито или доручак. То су била моја два фаворита.

Марцхе (Насхвилле, ТН) - Ово популарно место за доручак (дуго ћете чекати викендом) служи традиционални доручак и брунцх храну (сланину, јаја, палачинке, итд.). Ипак, једноставан мени пружа врхунску квалитету, што објашњава чекање. За солидан, задовољавајући доручак, Марцхе је место.

Гранни'с Гоурмет Донутс (Боземан, МТ) - Иако обично не једем крофне, ово место је дошло тако високо препоручено да сам морао да их испробам. Драго ми је. Не само да су крофни јефтинији (75 центи), они су слатки рај! Донутс од јагода је окусио као да је послан одозго. Појела сам четири. Једино ми је жао што нисам више јео.

Фонгова пица (Дес Моинес, ИА) - Препоручен мени од стране корисника на Твиттеру, овај ресторан ме највише изненадио на мом путу. То је пиззериа инспирисана Азијом. Не бисте мислили да би Цраб Рангоон, Кунг Пао Цхицкен, или Хунан Бееф пизза била добра, али сте погрешили - то је феноменално. Као и пизза кромпира. Холи моли! Уз десетине опција које можете изабрати, овај ресторан послужује комбинацију хране која једноставно не би требала радити, али има. Надам се да ће отворити огранак у Њујорку!

Фиве он Блацк (Миссоула, МТ) - Здраве здјеле за ручак по разумној цијени. То је мјесто за изградњу властите здјеле, тако да можете бирати између базе од риже или салате, разних јела, умака и прељева са мексичким жаром (Не, није као Цхипотле… ОК, можда мало). Ресторан је био крцат сваки пут кад сам отишао. Обавезно пробајте манго ББК сос.

Тхе Вандеринг Табле (Спокане, ВА) - Ресторан с ниским кључем послужује мали мени, али изузетно укусну храну. Волела сам пастрмку. Постоји опсежан мени вина, а бармени могу направити стварно добар старомодан. Док сам на крају провео око 30 долара за вечеру, било је вредно разметања.

Тони'с Цраб Схацк (Бандон, ОР) - Ова мала барака с морским плодовима била је једна од мојих омиљених заустављања на турнеји (Хвала, Иелп!) И служи јефтиним каменицама ($ 1.75 по комаду) и рибљим тацосима тако укусно да их обично понестане! Моји пријатељи и ја смо наставили да наручујемо, не зато што смо били гладни, већ зато што нисмо могли да престанемо да једемо. И овдје можете добити пиво и вино, а особље је супер пријатељско и причљиво. Велико мало место!

Наан-Н-Цурри (Сан Франциско, Калифорнија) - Ушао сам у ово мјесто јер је био преко пута мог хотела и жудела сам за индијском храном. Идеја за најближу опцију показала се мудром идејом. Када столови пуни Индијанаца једу на неком месту, знате да ће то бити права ствар. (Белешка: Користим ово као барометар за већину етничке хране. Ако је место испуњено људима те националности, то је вероватно легитимно.) Наан је био већи од мог лица (и само $ 1), а кари су дошли у великим порцијама и били су зачињени и пуни укуса. Ја нисам индијски стручњак за храну, али ово је проклето добро. Неки од најбољих које сам имао дуго времена.

Тхе Олд Сиам Тхаи Рестаурант (Сан Франциско, Калифорнија) - Након живота у Тајланду, прилично сам избирљив према својој тајландској храни. Ништа у Сједињеним Америчким Државама се не може успоређивати, и увијек сам испуњен разочарењем. Међутим, овај ресторан је био један од најбољих које сам имао изван Тајланда. Веома традиционалан јеловник био је најближи ономе што сте тамо стигли. Препоручује се за љубитеље тајландске хране.

Јое'с Кансас Цити Бар-Б-Куе (Кансас Цити, МО) - т Покушавање ресторана са роштиљем било је нешто што сам покушавао да радим што је чешће могуће. Када сам се повукао у КЦ, изнова и изнова су ми говорили “Идите до Џоа!”, Тако да сам ... двапут. Све што су сви рекли о томе било је потцењивање. Док су познати по свом З-Ман сендвичу, нашла сам да је свинута свињетина најбоља. Баците галоне њиховог ББК соса и видим зашто сви долазе. Очекујте дуго чекање.

Тилт (Портланд, ОР) - Послуживање огромних порција хамбургера и помфрита, овај бар има отворени врт и индустријску атмосферу. Храна је укусна и бар има широк избор пива са микро пивом. Не волите пиво? И бармени праве коктеле. То је једно од мојих омиљених места за окупљање док сам у граду.

Дан Тана'с (Лос Анђелес, Калифорнија) - Један од најстаријих италијанских ресторана у граду, ово место је некада посећивао Франк Синатра. Мало место са тамним дрвеним облогама и шареним столњацима, изгледа директно из шездесетих, са веома традиционалним (и скупим) менијем. Храна овде је божанска, баш као што је некада правила ваша имагинарна италијанска бака. Сваке ноћи је пуна, па обавезно резервишите.

Сусхи Ота (Сан Дијего, Калифорнија) - Ово је био најбољи сусхи који сам имао за време путовања. Тхе торо (масна туна) се топи у устима уни (морски јежинац) пуца са укусом, а живи шкампи се и даље крећу када га поједете. Главни кухари ће вам послуживати храну све док им не кажете да престану. Ово је традиционални јапански језик - једете суши баш онако како се ставља испред вас - и лако је један од пет најбољих суши које сам имао у свом животу.

Сједињене Државе имају обиље укусне хране од обале до обале. Моје путовање се једва огребало по површини, али ако и ви посетите неки од ових градова или путујете широм земље, ови ресторани ће заситити ваш апетит.

Погледајте видео: Calling All Cars: History of Dallas Eagan Homicidal Hobo The Drunken Sailor (Може 2019).