Травел Сториес

10 тренутака који мењају живот од 10 година као номад

Данас је десет година на путу. 26. јула 2006. године, опростила сам се од тате, ушла у свој ауто и кренула на своје дугогодишње путовање широм свијета тако што сам кренула на путовање по Сједињеним Државама. (Тај пут се заправо није завршио 18 мјесеци касније.)

Када сам се вратио кући и поново сео у кабину, знао сам да сам заувек промењен - канцеларијски и корпоративни живот није за мене.

Душа ми је изгорела да се вратим на пут.

Сада сам био номад. Путовање још није завршено са мном.

Тако да сам учинио оно што би било ко без новца или одговорности - поново сам отишао. Путовао сам у Европу, вратио се на Тајланд, предавао енглески и почео да стављам време и труд на ову веб страницу.

Последњих десет година био је дуг, кривудав пут. То је била једна срећна несрећа за другом: од људи које сам упознао, који су ме одушевили путовањем, тајландским часовима које сам водила до живота у Бангкоку, до кабине која ме је навела да покренем овај сајт, да постанем путописац писање књиге и покретање хостела.

То је била једна узбудљива и непланирана авантура.

Али десет година је дуго и, у прошлој години, почео сам (коначно) оборити своје номадске начине. После много лажних стартова, засадио сам корење у Аустину. Више не планирам вишемјесечне излете на пут и сада се фокусирам на сљедеће поглавље мог живота - путник са скраћеним радним временом, власник хостела, пјешак, и рани уста (али још увијек интернационални човјек мистерије).

Када се једно поглавље оконча и друго се отвори, желим да поделим своје омиљене приче из последњих десет година на путу:

1. Стварање пријатеља на путовању

На почетку мог првог путовања, био сам веома интровертан. Нисам знао како да се упознам са људима, и провео сам доста времена возећи се по земљи и разгледавајући сам. Путовање није била друштвена невјеројатност за коју сам мислила да ће бити. Углавном сам била сама и често ми је било досадно.

То јест, док нисам ушао у хостел у Тусону.

Тамо сам упознао Британца (такође назван Матт) у мојој спаваоници. Схватили смо да обојица одлазимо на Велики кањон, па смо на крају ишли заједно. Назад у хостелу, покупили смо још једног Британца по имену Јонатхан, упознали се са неким кул људима на путу до Седоне, ау хостелу изван Албукуеркуеа, аустријском Вери. Заједно смо се возили кроз Нови Мексико и Колорадо пре него што смо се поделили у Боулдеру.

Сјећам се тог путовања с великом наклоношћу - пјевајући поп-пјесме из 90-их, дијелећи глазбене колекције једни других, ноћну вечер у којој смо увјерили неке студенте да сам Аустралијанац, огромне оброке које смо кухали и истраживања која смо имали заједно.

Управо ми је то искуство на крају помогло да постанем удобан и поздравим странце и склапам пријатељства.

2. Живи на Ко Липе

Месец који сам провео живећи на тајландском острву Ко Липе 2006. године је, из свих мојих путовања, моје омиљено. Ако постоји рај за сваког од нас, мој би изгледао као Ко Липе. Иако је сада велика туристичка дестинација, тада је то било успавано мало место са једним лепим одмаралиштем, неколико бунгалова и ограниченом струјом. Иако сте могли да видите да ће острво бити следећи Пхи Пхи (једно масивно развијено место), у том тренутку, то је још увек био рај.

Отишао сам тамо да упознам пријатеља. На вожњи бродом, везао сам се за Пат (старији Ирац) и Паул и Јане (британски пар). Некако сам успео да изгубим флип-флопс чак и пре него што смо стигли на острво и одлучили да бос пређу бос. "Проћи ће само пар дана", рекох ја.

Ти пар дана се претворило у месец.

Пат, Паул, Јане, моја пријатељица Оливиа, и срела сам још неколико људи који никада нису напустили острво, и формирали смо групу. Током дана, били бисмо на плажи, играли бацкгаммон, сноркел, или се упутили на неко од острва у националном парку. Ноћу смо вечерали на јефтиним морским плодовима, пили пиво и правили игре на плажи док се свјетла нису угасила. Заједно смо провели Божић, поклонили смо један другоме поклоне и везали се за мјештане, који су нас позвали у своје домове и покренули мој интерес за учење тајландског језика.

Али, кад је моја виза коначно истекла и морала сам да трчим у Малезију да добијем нову, морала сам да се опростим. Било је горко-слатко, али све добре ствари се једном завршавају. (У последњих неколико месеци завршио сам на свим местима око Тајланда.)

Ово искуство ми је остало заувек и научило ме да се најбоље ствари на путу догађају када их најмање очекујете.

3. Прича о срању

Док сам био у Барселони 2013. године, остао сам у хостелу где је врло пијана цимерица одлучила да се усрани у нашој спаваоници, ау процесу чишћења, закључала се. Када сам се пробудила да га пустим унутра, схватила сам шта се догодило (захваљујући срању на мојој руци), полудјело, викало и опрало руке као да их никада раније нисам опрала. Од хиљада ноћи у хостелу, то је била најгора ствар која ми се икада догодила.

После тога, обећао сам да ћу остати само у собама у дому, ако немам избора - и дефинитивно не у хостелу са репутацијом журке.

Можете прочитати причу овдје.

4. Живи у Амстердаму

2006. сам први пут посетио Амстердам. На крају сам остао близу три месеца док сам играо покер (забавна чињеница: финансирао сам нешто од свог оригиналног путовања са покер добитком). За време мог боравка, упознао сам неке дивне, гостољубиве људе, али ниједан се не држи као Грег.

Грег и ја смо увек изгледали као да смо у цасину у исто време, и стално ме је позивао да му се придружим на приватним покер играма које је водио. Када имате пуно туђег новца пред собом, имате тенденцију да имате сумњиво око када вас позову касније. Али што сам више сазнао за њега и како су људи разговарали с њим, више сам схваћао да је он само добар момак и да је то његов начин да ме дочека у град. На крају сам рекао да, а његова друштвена група је постала моја друштвена група док сам ја био тамо. Ми бисмо јели, пили и играли покер. Научили су ме холандски, упознали ме са холандском храном и показали ми знаменитости Амстердама.

Нажалост, Грег је убијен у пљачки неколико мјесеци након што сам напустио Амстердам, али моја искуства с њим научила су ме да будем отворенија и добродошлија странцима и да људи нису увијек намјерни.

5. Ла Томатина

Године 2010. отишао сам у Ла Томатину (фестивал борбе против рајчице) у Шпанији. Ушавши у мој дом у хостелу, срео сам две Аустралке, два Американца, и момка из Малезије. Били смо цимери за следећу недељу, јер је хостел захтевао да сви оставе четири ноћи током фестивала.

У то време, ми смо само 6 погодили. Сви смо се брзо везали и провели следећу недељу са својим животом, пилингом парадајза једни на друге, пијући сангрију, негујући мамбе са желатином, и вођени око Куинци, нашег малајског пријатеља са беспрекорним шпанским језиком.

Одлучивши да се забава не би требала окончати, путовали смо заједно у Барцелону. Тамо се сећам једне девојчице која се придружила нашој екипи и помињала како је било тако чудно да је таква географски разнолика група била тако близу. "Како сте се сви срели?" "Управо смо се срели прошле недеље!", Одговорили смо. “Стварно? Мислио сам да сте се познавали годинама! "

Од тада, иако се не видимо често због географске удаљености између нас, остали смо повезани. Када се посећујемо, као да смо се вратили у Шпанију и ниједно време није прошло.

Када кликнете на људе, кликнете на људе. Без обзира где идем, носим то време са собом.

6. Учење за роњење на Фиџију

Кад сам био на Новом Зеланду, одлучио сам да летим на Фиџи. Тамо ме је мој пријатељ присилио на роњење. „Увек си желео да то урадиш. Јефтино је учити овде. Престани да будеш слабић! "

Он је био у праву.

Нисам имао изговор, па сам се пријавио за сертификацију. Међутим, био сам нервозан. „Шта ако се удавим? Можеш ли стварно дисати под водом? ”Приликом првог зарона, ударао сам у кисеоник с кисиком као што стонер удара бонг! Прошао сам кроз резервоар за мање од 30 минута, када би требало да траје скоро сат времена.

И - иако је мој ронилачки партнер избацио мој регулатор из уста и скоро сам се удавио - учење роњења је било једно од највећих искустава у мом животу. Видети океан испод површине био је земљотресан. Никада нисам био окружен толико природне љепоте и разноликости. То је дефинитивно био један од оних “вов!” Тренутака у животу.

Након тог искуства, одлучио сам да будем мало авантуристичкији. То ме је навело да пробам више (ја мрзим висине), хеликоптерске вожње (озбиљно, мрзим висине) и љуљашке кањона (јебем висине); покушајте више авантуристичких спортова; и добијати више на отвореном (природа је превише дивна да се не може).

(П.С. - Гледај ме како вриштим као беба у овом видеу на љуљашки кањона.

7. Сафари у Африци

Године 2012, отишао сам на сафари кроз јужну Африку, посјећујући Јужну Африку, Намибију, Боцвану и Замбију. Спавала сам испод звијезда, видјела сам Млијечни пут тако детаљно да сам мислила да је небо фотоскопирано, и шпијунирао слонове, лавове и безбројне друге животиње о којима сам тек тада сањао. Африка је била сирова и необуздана, и она је поново запалила љубав према природи коју нисам осећао дуго времена.

Попут роњења, то је био само један од оних “вов!” Тренутака, када схватите како су диван живот и природа. Бити у Африци била је невероватна авантура, а њена лепота и гостољубивост њеног народа од тада се заглавила са мном.

8. Живи у Бангкоку

2007. године сам се преселио у Бангкок мјесец дана да научим тајландски. Већину првих неколико недеља сам провео у својој соби, сам и играјући Варцрафт. Боравио сам у подручју гдје је живјело више мјештана, као што сам хтјела изаћи из туристичког подручја, али сам се такођер осјећала јако одвојено од града.

Међутим, управо сам одлучио да продужим путовања и одем у Европу наредне године, тако да сам, без средстава, требао више новца! Одлучио сам да нађем посао, јер сам чуо да предајем енглески много новца. У исто време, пријатељ је сазнао да сам дуже боравио и упознао ме са једним од његових пријатеља у Бангкоку, који ме је упознао са више пријатеља. Одједном сам се нашао у стану са кругом пријатеља, са девојком и животом. Испрва није било лако, али што сам дуже остајала, више сам изашла из куће и више сам постала становник Бангкока.

Управо то искуство ме је научило да могу стићи било гдје - да сам способна, независна особа која може започети живот од нуле.

Јер ако бих могао да започнем живот на месту као што је Бангкок, могао бих да почнем живот било где.

9. Проналажење породице у Иосу

Године 2009. прелетио сам из Азије у Грчку како бих упознао пријатеља и истражио грчка острва. Након слијетања у Иос, открили смо да смо стигли прерано у туристичкој сезони и да је острво празно. У баровима и ресторанима су радили само пјешаци који су тражили посао. Добро смо се упознали са малом групом њих, и када је мој пријатељ кренуо даље, одлучио сам да останем. Нисам још могла напустити своју нову породицу.

Наши дани су били проведени на плажи, били смо домаћини роштиља за вечеру, а наше ноћи су биле блур. Док је моја нова породица пронашла посао у баровима на острву, написала сам и написала блог. Било је толико забавно да када сам сазнала да се већина њих враћа у Иос следеће године, и ја сам то учинила.

Иос, за мене, је то дивље, безбрижно љето у којем осјећаш да је свијет твоја каменица и ништа не може спријечити тебе и твоје пријатеље да га освоје.

Иако су прошле године, још увијек сам у контакту са многим људима које сам упознао 2009. године, наилазећи на њих у Њујорку, Аустралији, Хонг Конгу, Шкотској и разним другим дијеловима свијета.

10. Патагониа

Овогодишњи пут у Патагонију био је један од најважнијих тренутака на мојим путовањима, јер ме је научио да нисам Суперман и не могу све то преварити.

Након што сам покушао да пронађем равнотежу између посла и путовања, напокон сам напао. Нисам успео да обоје добро одрадим и почео сам да добијам лошу анксиозност. Променило је како путујем: више не путујем и рад. Ако покушам да урадим оба одједном, увек ће патити. Сада, ако сам на новом мјесту, ја сам на новом мјесту! Рачунар је одсутан. Ја сам ту да истражујем, не радим.

Била је то тешка лекција за учење, и биће занимљиво видети како се она одвија на дужим путовањима, али кад ми је око пукло, а напади панике спласнули, ја сам у много бољем месту.

***

Направио сам више успомена него што се сећам у последњих десет година. Често се сјетим нечега што је пронашло пут назад из мрачних удубљења мог ума и кажем: “О, да, то је десити се. Проклети. Како сам заборавио тако нешто?

Често се осећа као да ми ум излази из собе.

Сматрам да сам сретан што сам успио искусити све што имам у посљедњих десет година. Не добијају сви прилику да путују, поготово онолико колико ја имам. Често се чудим путањи коју је мој живот преузео тако што сам једног дана једноставно рекао: "Напустио сам".

Да ли је увек било суђено да буде овако? Да ли се свемир сложио да се то деси?

Или је то једноставно била шанса да ме доведе тамо где сам? Да ли је то било у мени цијело вријеме, а ја сам само морао да схватим свој потенцијал?

Како песма иде, "два пута су се разишла у шуми" - и она је направила разлику.

Не знам какав је био тај други пут и, искрено, није ме брига. Никад се не питам. Никада не помишљам "шта ако?" Пут на којем се налазим никада није један прави пут према горе, али овај пут који сам изабрао у жуто дрво је најбољи избор који сам икада направио.

Погледајте видео: Calling All Cars: The 25th Stamp The Incorrigible Youth The Big Shot (Може 2019).