Травел Сториес

Отава: Изванредна посета канадској престоници

Никада нисам много размишљао о Отави. Знао сам да је то главни град Канаде и да има неке спортске тимове, али осим да то никада није било на мом радару. Када сам помислио на мјеста која сам хтио посјетити у Канади, на памет су долазиле дестинације као што су Ванцоувер, Цалгари, Банфф, Монтреал, Куебец Цити и Маритиме Провинцес, али Оттава је увијек била на крају моје листе, ако је чак и направила листа. Када сам имао прилику да одем тамо на недавно путовање у Канаду, једноставно сам слегнуо раменима. Радовао сам се Монтреалу више него било шта друго.

Била сам у Канади са Еверитхинг Еверивхере и Брооклин Номад за једнонедељни пресс трип љубазношћу ВИА Раил. Тестирали смо њихову нову Ви-Фи услугу, која је већ неколико мјесеци испала. Узео сам пут јер сам заиста волео да путујем возом. То је сјајан начин да се види села и много мање стресно од авиона. Ако сте икада путовали преко Амтрак-а, знате колико је услуга спора и колико су лоши возови. Иако је ВИА Раил много бољи од Амтрак-а, то није француски ТГВ или њемачки Бахн.

Повлачећи се у Оттаву, нисам много очекивао, али ме је град изненадио. Не само да је Оттава лијепа, него је и узбудљива. Туристички званичници су нам пружили брз обилазак града, који је укључивао предграђа и паркове Отаве, кућу премијера и ријеку Отаву. Све је било потпуно лепо. Учинили смо да возач често повлачи слике да би добио слике. Од пада у Оттави, стабла су била невероватне нијансе црвених и наранџастих, што је град учинило још мирнијим. Језгро у центру града, са бројним трговима, ресторанима и продавницама, је исто тако дивно као и предграђа.

Након провјере у Цхатеау Лауриер и упознавања центра града, изненадила сам се кад је открила да има јако западњачки дојам. Скоро сам се осјећао као да сам у Деадвооду или неком другом старом западном граду. Зграде су имале ове велике терасе, тенде и прозоре са затвореним вратима. Али када сам сазнао за прошлост Отаве као грубу заједницу за шумарство, није ме изненадило то што се осјећа као "западно". Град је почео као заједница дрвосјеча са врло мало људи и закона, баш као и градови на америчком западу. Није ни чудо да има сличан осећај.

Надао сам се да ћу још прошетати около, истражити многе музеје у граду и отићи у Куебец, али нисам имао времена. Наше време је било испуњено званичним вечерама и ручковима и неколико тура са нашим домаћинима. Плус, било је болно хладно, и не могу се носити са хладним временом. Ја сам обожаватељ сунца.

У сваком случају, Отава је једноставно била изванредна. Нисам очекивао много од града и можда сам зато толико уживао. Путници често имају унапријед створене представе о неком мјесту, а чешће од нас траже ствари које појачавају стереотипе у нашим главама. Идемо у Амстердам и видимо све кафиће, црвена свјетла и канале, али некако гледамо на огромну кафићку културу и умјетничку сцену. У Бангкоку видимо смрзавање, саобраћај и загађење, али нам недостају пријатељски људи и лакоћа живљења. Често нас мјеста која најмање знамо о томе највише разнесу.

Ту је та будистичка изрека у којој живим и каже: "Нема очекивања, нема разочарења." Ако ништа не очекујете, како никада не можете добити оно што очекујете? Отава ми је показала колико је ова филозофија важна. Ако немате предрасуде, било који град на свијету ће испунити ваша очекивања. То чак може довести до богатијег искуства, јер ћете бити отворенији за доживљавање града, јер немате појма шта би то могло понудити.

Отава ме је дефинитивно разнела. Једва сам се морао огребати по површини града, али волио сам оно што сам изгребао. Једног дана ћу се вратити (љети) и проводити више времена у посјету музејима који дотичу град и једући ресторане за испирање уста које сам видио на сваком углу. Отава једноставно није досадан главни град за који сам мислио да ће бити.

За више информација о Канади, посјетите мој водич за канадска путовања.

Белешка: ВИА Раил платио за мој пут.

Погледајте видео: Отава Ё Сумецкая русские частушки под драку Otava Yo - russian couplets while fighting (Септембар 2019).