Травел Сториес

Како да не дозволите да вас анксиозност заустави од путовања

Ажурирано: 10/30/2018 | 30. октобар, 2018

Када сам био млађи, био сам веома друштвено незгодан. Некада сам се бринуо када сам разговарао са странцима. Путовања су ме натерала да пређем преко тога и постанем оно што се назива "наученим екстровертом". То је судопер или пливање на путу и, пошто сам желио путовати и бити на путу толико, одлучио сам да пливам. Морао сам да научим како да причам са људима ако не желим да будем сам.

За многе је то још тежи изазов. Многи људи се плаше да путују и пате од анксиозности у путовању. Моја пријатељица Лаурен оф Невер Ендинг Фоотс је претрпјела тако лоше нападе панике када је била млађа да је једва напустила кућу, развила поремећај у исхрани и никада није узимала јавни превоз.

Данас, Лаурен пише детаљно о ​​својим нападима панике и путној анксиозности, како јој је путовање помогло да се носи са тим, и шта други могу учинити да превазиђу своје страхове и путују свијетом.

Имао сам 16 година када сам имао први напад панике. Мислио сам да ћу умрети. Био сам натопљен знојем за неколико секунди, имао сам игле и игле свуда, груди су ми биле затегнуте, а моја лева рука је трнула на начин који ме је убедио да имам срчани удар.

Ови напади панике би ми задесили живот - имао сам чак десет на дан. Развио сам поремећај у исхрани и нисам могао да напустим кућу месецима.

Нисам сам - 18% становништва у Сједињеним Државама пати од анксиозног поремећаја, а око четвртина ових случајева је класификована као тешка. Мање од 40% особа које пате од анксиозности примају лечење због свог поремећаја.

Ни ја нисам тражио третман. Уместо тога, одлучио сам да путујем, надајући се да ће ме то учинити самоувјереном, самоувјереном особом коју сам чезнуо да будем и надајући се да би напад панике на плажи у Тајланду морао бити бољи него имати код куће.

Моја породица и пријатељи се нису слагали и рекли су ми да ће путовање бити велика грешка. Нису мислили да сам довољно јак да се носим са непознатим ситуацијама и да сам увјерен да ћу бити код куће у року од недељу дана. На неки начин, њихово веровање које је било превише уплашено да путује и њихов недостатак вере у мене подстакло ме је на то. Хтела сам да докажем да нисам тако слаба као што су мислили да јесам.

До тренутка када сам отишао, моја анксиозност у путовању се побољшала, али још увек сам патила од напада панике од једном месечно до неколико пута дневно. У четири године које сам провео на путу, могу рачунати број напада које сам имао на двије руке. Упркос томе што су ми сви говорили, путуј моћи заправо вам помаже да превазиђете своју анксиозност.

Али како се у ствари храброст напушта? Како се носите са забринутошћу на путу? И како путовање заправо помаже смањити анксиозност? Како престати да се плашите да путујете?

Корак # 1: Суочавање са анксиозношћу пре путовања

Ево како да смирите свој ум, пређете преко своје узнемирености и изадјете на пут:

Подсетите се зашто желите путовати - Кад год размишљате о отказивању путовања, замислите се на мјесту које највише желите посјетити и реците себи да морате доћи тамо и видјети како је то.

Замислите се на том мјесту, живите живот који сте сањали, без икакве тјескобе на видику. Ове позитивне афирмације ће вас смирити, а то ће вам помоћи да схватите идеју да можете успјешно путовати свијетом.

Замислите свој живот за годину дана - Шта ће се десити ако одлучите да откажете путовање? Врло је вјероватно да ћете за годину дана наћи себе у размишљању, Проклетство, имао сам прилику путовати и нисам је узео. То је био страх од живота са жаљењем који ме је натерао да искористим шансу и одем.

Пронађите заједницу - Постоји десетак форума за људе који пате од анксиозности - моја омиљена је Но Море Паниц - где можете постављати кад год се борите и примати помоћ и подршку од чланова заједнице, као и смиривати трикове да бисте се договорили. Интегрирајте се у овакву заједницу прије него што одете, тако да ако вас анксиозност погоди када сте на путу, нећете се осјећати као да се борите сами.

Пажљиво испланирајте првих неколико дана - Анксиозност често проистиче из осећаја да нисте под контролом, тако да је начин да се то негира планирање сваког детаља вашег првог дана или два на путу. Неки приједлози:

• Потражите мапу и фотографије терминала долазака аеродрома и испланирајте руту кроз зграду.
  • Гооглеу шта да радите ако се ваш пртљаг изгуби и запишете инструкције за ову могућност.
  • Планирајте таксијем од аеродрома до вашег смјештаја, тако да не морате да се бавите непознатим превозом првог дана.
  • Запишите листу ствари које желите да радите током свог времена.

Фокусирајући се на сваки корак у исто вријеме, можете се осјећати као да имате контролу и нећете се бојати неочекиваног.

Запамтите да увек можете ићи кући - Ако покушате неколико недеља и схватите да путовање није за вас или да ово није прави тренутак, увек можете отићи кући. То не значи да сте пропали; то значи да си покушао нешто и да ти се не свиђа.

Корак # 2: Суочавање са анксиозношћу када путујете

Ако сте попут мене, ваша највећа брига ће бити у томе како ћете се носити са нападом панике у иностранству. Шта ако се то десило у соби у студентском дому или - што је још горе - када сте у лету и не можете побећи? Морат ћете се носити с тим страховима - поврх оних који су суочени са несигурним путницима: изгубити се, разбољети се, не склапати пријатеље и не уживати у томе.

Још увек имам повремене нападе панике на путу, али постоји много начина да се смањи страх од путовања:

Формирајте рутину - Путовање може бити стресно и дезоријентисано, а често је и недостатак рутине који повећава ризик од анксиозности. Да бисте се осећали као да имате одређену контролу над својим животом, креирајте рутину тако да увек постоји део вашег дана када ћете тачно знати шта ће се десити.

Покушајте да поставите аларм сваког јутра, а затим идите на јутарњу вожњу. Иако се локација мења, једноставан чин истог ујутро после јутра даје вам нешто да очекујете и радујете се. Исто тако, сваки дан можете да пробате сендвич за ручак или вечеру у исто време. Могли бисте чак издвојити један дан у тједну као "третмански дан", гдје ћете ићи на масажу и отићи у кино гледати филм. Све је у томе да останемо под контролом, и ове мале константе помажу у томе.

Игноришите интуицију - Практично сваки чланак који сам прочитао о безбедности на путу говори вам да слушате своју интуицију. Проблем за особе које пате од анксиозности је да ће вам инстинкти увек рећи нешто лоше што ће се увек десити. Ако бих обраћао пажњу на своју интуицију, ријетко бих икада изашао из своје куће, никада не бих отишао на пут и никада не бих прихватио позив нових пријатеља на путу.

Одложите новац за лоше дане - Сви воле да уштеде новац на путу, али присиљавање да увек тражите најјефтиније опције може негативно утицати на ваше ментално здравље. Боравак у спаваоницама из ноћи у ноћ, дуга аутобуска путовања како би се ту и тамо уштедјело неколико долара - све то може довести до једног великог напада панике. Препоручујем да се за ове ситуације остави неколико стотина долара.

У Лаосу сам доживио најнесретније 48 сати свог живота: то је укључивало једење бубашваба, боравећи у најпрљавијим смјештајима које сам видио, гледајући како жена умире од маларије, сједи поред жене и њеног тугујућег супруга неколико сати, узимајући закључан у следећем гостионици у којем сам остао, након што ми је још једна бубашваба прелетела преко лица док сам спавала, и када ме је сексуално злостављао бацкпацкер.

Био сам на ивици да летим кући, али сам одлучио да тједан дана трошим путне трошкове на ноћ опоравка. Закупио сам се у хотел с највишим оцјенама у граду, провео сам дан унутра ухвативши се у сну и гледајући филмове, третирао сам се скупим оброком, добио сам маникир и педикир. Узимање времена за себе помогло ми је да смањим анксиозност и повратим своје самопоуздање тако да сам се осетила способном да путујем поново.

Мало је вероватно да ћете икада бити тако несретни као ја на путу, али ако икада доживите нешто стресно и трауматизирајуће, резервишите се у елегантну хотелску собу, приуштите си послугу у собу, и имате дугу, топлу купку за опуштање. Одвојите време из вашег распореда да бисте се осећали добро.

Трик је у томе да не дозволите себи да ово предуго урадите. Када једном пређем у навику да останем унутра, може бити тешко повући се из своје рупе и почети поново истраживати. У случајевима сагоријевања, исцрпљености или напетости, препоручујем да се проведете три дана унутра да се опоравите, а затим да учините нешто застрашујуће четвртог дана. (Белешка: Ваша километража може да варира, изаберите време које вам одговара.)

Запамтите да лоша срећа често може бити срећа - Кад год сам морао да се носим са лошом срећом на путовању, осећао сам се разочаран и чак сам размишљао о повратку кући. Оно што ми је помогло да се држим на путу, промијенило је начин на који сам гледала на ова неугодна искуства.

Анксиозност доводи до ирационалних мисли и заувек ће вас забрињавати због најгорег сценарија. Понекад тај сценарио ће уствари се деси - и преживећеш. Схватит ћете да сте далеко јачи него што сте мислили, да ствари о којима сте највише забринули никада нису заправо толико лоше као што сте очекивали и да сте добро опремљени да се носите са стварима које су погрешне.

Оставите своју зону удобности - Понављано излагање вашим страховима је успешније у третирању анксиозности него избегавање, а најбољи начин да победите анксиозност је то што радите једну ствар на дан који вас плаши. Путовање је сјајно за ово!

Било да се ради о јавном превозу у непознатом граду или прихватању позива да се дружите са локалним, покушајте да изађете из ваше зоне удобности и да радите нешто ново сваки дан.

Али шта ако све је ново и застрашујуће? Гоогле ит! Никада нисам био у аутобусу пре него што сам отишао у иностранство, па сам провео пола сата у истраживању како су радили и шта сте требали да кажете када сте стали на брод. То ми је помогло да смањим моју анксиозност и учинио да се осећам способнијим.

Умирујуће вежбе и једноставни трикови су такође одлични за помоћ да стекнете самопоуздање да изађете ван ваше зоне удобности. Покушајте да удахнете на пет секунди и изадите на седам секунди. Или ставите еластичну траку око ручног зглоба и закачите је на кожу да би вас ометала. Ако ме посебно плаши ново искуство, комбинација тих двију ствари ми помаже да направим тај корак у непознато.

Избегавајте своје окидаче - Алкохол увек погоршава моју анксиозност, тако да је избегавам када путујем. Пре него што одете, смислите листу свега што покреће вашу анксиозност и покушајте да минимизирате своју изложеност на путу. Многи људи не размишљају када путују, али ако вас спречава у нападу панике, вреди се тога.

Не упоређујте своја искуства - Лако је победити се када погледате искуства путовања својих пријатеља или прочитате путујући блог пун лепих фотографија и сјајних извештаја о путовањима. То може повећати осјећај неадекватности и учинити да се осјећате као да сте једина особа која пати. Ако све што икада видите су људи који имају најневјеројатније вријеме свог живота, то може оставити осјећај као да радите нешто погрешно или не искористите прилику коју сте добили. Не дозволите да ова осећања доведу до више анксиозности.

Подсетите се да сви курирају, тако да често нећете видети лошу страну њихових путовања. Не упоређујте себе ни са ким другим, јер никада не знате ко се бори са забринутошћу иза сцене.

Корак # 3: Претворите моју путну анксиозност у позитивну

Писање о мојој анксиозности на мом блогу о путовању било је најбоље што сам икада урадио. До тада сам то скривао из свог писања, јер ниједан други блогер није јавно расправљао о питањима менталног здравља. Плашила сам се да ће ме људи осудити ако будем писао о нападима панике које сам имао широм света - готово као да је то знак да сам лош путник или да не користим најбоље могућности.

Уместо тога, десило се супротно. Људи су се односили на мој чланак и поделили са мном њихове личне приче о путовању узнемирености. Добио сам стотине порука е-поште од оних који имају поремећај анксиозности, али сам ипак одлучио да путујем свијетом (и успио!), А примио сам још стотине људи који сањају о путовању, али су превише нервозни да се суздрже.

Моја прича о томе како су ми несреће у путовању помогле да превладам тјескобу чак је привукла пажњу великог издавача. Моја књига, Како не путовати свијетомје да се извучете из зоне удобности без обзира на то колико вас напада паника. Ради се о бављењу неповољним ситуацијама, учењем да се извучете из ваше зоне удобности, и заљубљивањем у живот на путу.

******

Пре пет година, седео сам код куће и провизорно сам испланирао итинерар за путовање из снова широм света. Никада нисам помислио да ћу моћи да одрадим храброст да одем.

Била сам тако уплашена да путујем.

Данас сам у стану у Мадриду, четири године прије путовања, са 60 марака у мом пасошу. Имао сам укупно два напада анксиозности у последњих 12 месеци.

Путовање је била једина ствар која ми је помогла да савладам своју стрепњу више од било чега другог. Понекад ме то страшно плаши, али и изазива ме тако што ме тера да напустим своју зону удобности и да ме утеши дајући ми слободу да радим шта год хоћу кад год пожелим. Комбинација сва три учинила је чуда за моје ментално здравље.

Дошао сам до тачке у којој се борим да помислим на нешто што ће ме извући из зоне удобности, и доказао сам да је могуће путовати свијетом са поремећајом анксиозности.

Лаурен Јулифф води веб страницу Невер Ендинг Фоотстепс и аутор је недавне књиге Како не путовати свијетом: Авантуре Бацкпацкер-а са катастрофама. Завршио сам га раније ове недеље и свакако бих га препоручио као добро прочитано лето. Али ја сам вероватно пристрасан јер је Лаурен моја пријатељица па ћу додати да сам књигу дао дјевојци на мојој турнеји у Мароку, а она је није спустила. Она то воли и сада говори о свом самосталном путовању! Мислим да је то велико повјерење!

Резервишите свој пут: Логистички савети и трикови

Резервишите свој лет
Пронађите јефтини лет користећи Скисцаннер или Момондо. То су моја два омиљена претраживача јер претражују веб сајтове и авиокомпаније широм света како бисте увек знали да ниједан камен није остао непокретан.

Резервишите свој смештај
Ако желите да останете негде другде, користите Боокинг.цом јер стално враћају најјефтиније цене за пансионе и јефтине хотеле. Ја их стално користим. Можете резервисати ваш хостел - ако желите да то учините - са Хостелворлд јер они имају најсвеобухватнији инвентар.

Не заборави путно осигурање
Путно осигурање ће вас заштитити од болести, повреда, крађе и отказивања. То је свеобухватна заштита у случају да нешто крене наопако. Никад не идем на пут без њега, јер сам га морао да користим много пута у прошлости. Користим Ворлд Номадс десет година. Моје омиљене компаније које нуде најбољу услугу и вредност су:

• Светски номади (за свакога испод 70)
  • Осигурање мог путовања (за оне старије од 70 година)

Тражите најбоље компаније са којима можете уштедети новац?
Погледајте моју страницу са ресурсима за најбоље компаније које ћете користити када путујете! Ја набрајам све оне које користим да бих уштедела новац када путујем - и мислим да ће и вама помоћи!

Погледајте видео: How to Fall Asleep Fast. Get a Good Nights SLEEP Naturally (Август 2019).