Травел Сториес

Упознајте Тим: Много лица номадског Матта

Од технологије и кодирања до дизајнирања за исправљање грешака при добијању књига читатеља када преузимања не успију заказати друштвене медије или покретање форума, потребно је село да покрене овај веб сајт. Једноставно нисам могао да водим веб сајт, пишем, путујем, једем, спавам, или било шта између ако немам подршку и помоћ невероватне групе људи - и мислим да је време да их све формално упознате! Дакле, без даљег одлагања, ево тима Номадиц Матт:

Ерица

Ерица ради за мене више од пет и по година и мој је директор глобалних операција тј. Десна жена. Држи овај брод на површини. По сопственим речима:

Одрастао сам у Цоннецтицуту и ​​отишао у школу у Виргиниа. Током кризе четвртине живота у 21. години, одлучио сам да завршим последњу годину колеџа на авантури у Катару! Од тог тренутка, мој живот се вртио око путовања јефтино са новцем који сам зарадио од конобарице. Тај буџет ме је натерао да предајем енглески језик у Исаану, Тајланду и Јужној Кореји; фарма на Св. Винценту и Гренадини на Карибима; и волонтирати у руралној Замбији. Са 26 година вратио сам се кући у Цоннецтицут, одлучан да се запослим у путовању. Убрзо након тога, срео сам номадског Матта на састанку у Њујорку, а остало је историја.

Искрено вјерујем да путовање чини пријатеље странцима, и што више пријатеља има у свијету, то је више мира у свијету.

Чињенице о мени

1. Са 15 година, помогао сам у изградњи школе у ​​Никарагви.
  2. Живот у колиби од термитне глине без струје или текуће воде у Замбији шест месеци вероватно је био један од најзахтевнијих (и најједноставнијих), узбудљивих (и досадних) искустава у мом животу.
  3. Одсекла сам косу и поклонила је Бравама љубави, двапут!
  4. Једном сам ловио опосуме на острву Свети Винцент са хрпом Растафаријанаца. Ухватили смо четири и направили супу.
  5. У Цоста Рици, остао сам у одрживој заједници која се звала Ранцхо Мастатал, где сам научила да сејем иуца, правим пиво из куркуме и градим кућу од клипа.
  6. Када сам имао 15 година, Јохн Стамос ми је пољубио образ након што сам га угледао Цабарет на Броадваиу.
  7. Учио сам енглески у Јужној Кореји 14 мјесеци и био сам у могућности да сачувам довољно новца за 21 мјесец нон-стоп путовања.
  8. Овај музички спот који сам направио био је један од најбољих хитова када сте тражили Ст. Винцент и Гренадине.
  9. У Замбији смо добили пријатеља и мене ливе пилетина као поклон. Били смо вегетаријанци, па смо га замијенили за пар рабљених траперица на тржишту.
  10. Имам 19 особа (студенти и наставници на ФЛИТЕ путовању) у салон аеродрома бесплатно. Мислим да је то рекорд хацкинга!
  11. Присуствовао сам свадби катарске принцезе у спортским минк трепавицама.
  12. У Кореји сам излазила са типом који није говорио енглески, а ми смо углавном комуницирали цртежима и рецитујући америчке текстове.
  13. Мислим да Матт проводи већину свог дана у уређивању мојих ускличника из мог истраживања, е-поште, билтена, итд! (Матт каже: Ово је веома тачно.)

Цхристопхер О.

Цхрис се придружио тиму као хонорарни менаџер форума још од 2015. године. Од тада, он се разгранао у програм Суперстар Блоггинг и нашу платформу за заједнице, Номадиц Нетворк. По његовим речима:

Одрастао сам у малом граду у Онтарију, у Канади, и провео сам своје формативне године слушајући пунк роцк, читајући романе из Стар Варса и уопште не стичем ништа добро. Након што сам прекинула свој животни план да будем адвокат, одлучила сам покушати путовање. Кренуо сам у Костарику на ћуд и никад се нисам осврнуо! Недуго након тог путовања, отишла сам на паузу од универзитета (гдје сам студирала повијест и казалиште) да се преселим у манастир у Јапану 2007. године. Неке значајне авантуре укључују превожење Транс-Сибирске жељезнице преко Русије и Монголије, шетњу Цамино де Сантиаго два пута и одлазак на 10-дневно путовање око Исланда са потпуним странцима. Када не путујем, живим у Шведској и могу се наћи читати, писати или се борити за побољшање шаха.

Чињенице о мени

1. Провео сам девет месеци живећи у будистичким манастирима.
  2. Живео сам у шатору годину дана.
  3. Једном ме је ловио јагуар и прогонио га је крокодил - на истом путовању.
  4. Нисам имао алкохол већ 13 година.
  5. Поломио сам све прсте и прсте, и нос три пута, и сломио сам оба зглоба.
  6. Радио сам 11 година на органској фарми.
  7. Ја сам сувласник ресторана у Канади.
  8. Одрастао сам поред Аврил Лавигне.
  9. Једном сам појео цијели оброк од девет јела (био сам једина особа која је тамо јела све!).
  10. У средњој школи сам играо интермурални квидик и био сам Сеекер нашег тима.
  11. Имам тетоважу Стар Варса.
  12. Веган сам већ 12 година.
  13. Имам ожиљак од борбе која је букнула над нордијским богом "најбољим".

Цхрис Р.

Цхрис, познатији као Ауссие Номад, је (некако) бивши блогер који ради све технолошке и развојне радове за веб страницу. Он га одржава у раду, поправља све грешке које сте пронашли и бави се мојим сталним промјенама у жељи за дизајном. По његовим речима:

Живим добар живот у Западној Аустралији уз плажу са својом невероватном породицом. Ушла сам у свет блогова након што сам напустила посао, путовала по Европи и, као што то раде сви Аустралци, обављала радни одмор у Великој Британији. Као и сви ми који путујемо и заљубљујемо се у њега, нико више не жели кући.

Та ме авантура навела да направим блог о путовању пре много година, и тако сам први пут упознао Матта. Од тада сам преуредио своје ИТ вјештине из свог старог живота и формирао свој бизнис како бих помогао другим блогерима са њиховим веб страницама.

Чињенице о мени

1. Волим белгијско пиво (а чак сам се и оженио Белгијанцем).
  2. Највише сам радио са Маттом овде. (Узми тај тим!)
  3. Отишла сам у Европу кад сам имала 29 година.
  4. Ја сам заговорник вегемита и верујем да сви посетиоци у Аустралији морају пробати ово национално благо.
  5. Једна од мојих омиљених активности је дуго путовање, посебно са породицом и пријатељима.
  6. Немам појма како четворосмерни сигнали за заустављање у САД-у не завршавају као несреће.
  7. Ја не пијем Фостерс. То је ужасно пиво. Нико у Аустралији га заправо не пије.
  8. Волим да мислим о себи као фотографу аматеру.
  9. Нисам успео у вртићу јер се не бих опростио од учитеља.
  10. Мој први посао је био рад у супермаркету.
  11. Не могу да спавам у авиону - колико год да је лет.
  12. Могу све да именујем Тхомас тхе Танк Енгине захваљујући мом сину.
  13. Не пијем кафу и не волим људе за то. Чај до краја!

Раимее

Раимее ради све наше друштвене медије и садржајни маркетинг. Распоређује постове, подешава моје страшне фотографије тако да добро изгледају на Инстаграму, гради наш садржајни календар, анализира податке, уређује видео, креира дигиталне маркетиншке кампање и дизајнира нашу графику друштвених медија! По сопственим речима:

Када сам имао само 14 година, са својом породицом сам отпутовао у Хондурас и Белизе. Од тада сам био везан за доживљавање нових култура, повезивање са људима из свих сфера живота, и учење о себи и свијету кроз моћ путовања! После дипломирања у области рекламе и маркетинга у Државном универзитету Мичигена и четири године као стручњак за дигитални маркетинг, схватио сам да корпоративни живот није за мене. Моја незаситна потреба да искусим свет изван стола довела ме је до потраге за послом везаном за путовање. Пратила сам овај блог дуги низ година, и сада се на даљину бавим њиме док сам стратегизирала, управљала и извјештавала о рачунима друштвених медија - и волим сваку секунду!

Чињенице о мени

1. Опседнут сам Харријем Поттером. Прочитао сам сваку књигу најмање 10 пута. Да вам кажем колико пута сам гледао филмове, вероватно ми не бисте поверовали.
  2. Једном сам се дружио са Даниелом Радцлиффеом (Харри Поттер!) На утакмици Ред Вингса у Детроиту, и заправо сам се цијело вријеме држао свјеже (страна напомена: Он је СУПЕР добар момак!)
  3. Посета Харри Поттер студију у Лондону била је један од најбољих дана у мом животу.
  4. Моја мама је била опседнута хорор филмом из 80-их Евил Деад усмерен Сам Раими, па ме је назвала по њему.
  5. Након што је посјетио 30 земаља, Исланд ми је и даље омиљен.
  6. Мој највећи пут у путовању је путовање по Новом Зеланду!
  7. Покушавам прочитати 1-2 књиге (е) СВАКИ тједан!
  8. Некада сам свирао саксофон (и волио бих да сам и даље радио!)
  9. Освојио сам страх од висине скакањем са литице у Хрватској - два пута!
  10. Волим језике и био сам близу да течно говорим немачки током колеџа.
  11. Глумио сам у неколико независних и кратких филмова и као додатак у неким мрежним ТВ емисијама (чак имам и ИМДБ страницу!)
  12. У другом животу, био бих филмски режисер / продуцент. Можда једног дана!
  13. Мој омиљени број је 13.

Мике

После дипломирања на Универзитету Делаваре, путовао сам шест недеља у САД и видео концерте у Атини, Мемфису, Њу Орлеансу, Аустину, Лас Вегасу и Колораду. Понестало ми је новца у Колораду и никада нисам отишао. Концерти и фестивали су ми увек били изговор да путујем, али музика је само мали део искуства. Моје музичке екскурзије су произвеле незаборавна искуства као што су: дегустација ББК тестова у Канзас Ситију и Аустину, бејзбол игре широм земље, путовање до обале Орегона, шетње и фризби голф, скокови у виноградима, излети на разне плаже, посета Грацеланду , и још много тога. Увек сам био стартуп момак који помаже у расту и оптимизацији корисничког искуства. Једно од мојих најбољих стартуп искустава је био рани члан тима за стартуп који је на крају продат Аетни. Узбуђен сам што могу да се придружим тиму и помогнем да овај сајт буде бољи за своје читаоце!

Чињенице о мени

1. Био сам на преко 500 концерата у 20 држава и 3 земље.
  2. Толико волим Нев Орлеанс да сам назвао своју кћерку Нолу.
  3. Играм бас и имам музички студио у подруму.
  4. Знам много више него што би итко требао знати о биљкама и алергијама.
  5. Много људи које сам играо софтбаллом и против њих су ме звали најбољи оутфиелд икада - нисам играо седам година.
  6. Моја супруга и ја смо окренули неколико кућа и једном купили кућу на аукцији.
  7. Возио сам свој бицикл до АФЦ првенства 1998. године.
  8. Мој први посао у Колораду је био пуњење чарапа од 6 стопа са играчкама.
  9. Провео сам много година радећи у ресторанима да бих платио колеџ и радио сваки посао од машине за прање судова до менаџера.
  10. Ако нисте сигурни шта да ме нађете у бару маргарита је увек сигурна опклада.
  11. Немам појма шта да гледам на Нетфлик-у.
  12. Некада сам имао одличан систем за шуљање у НХЛ хокејске утакмице у Цолораду.
  13. Не би ми сметало да једем такос сваки дан.

Номадиц Матт

И коначно, ту сам ја. Вероватно знате много о мени након девет и по година блогања (понекад заборавим колико је прошло), али ево брзог освежавања:

Одрастајући у Бостону, никад нисам био велики путник. Нисам путовао у иностранство до 2004. године. Тај пут ми је променио живот и отворио ме могућностима које свет нуди. Годину дана касније, отишао сам на Тајланд, гдје сам упознао петорицу бацкпацкера који су ме инспирисали да напустим посао и путујем свијетом. Године 2006, отишао сам на годишњи излет - и од тада сам био "номадски".

Чињенице о мени

1. Волим политику онолико колико волим путовања и дебатират ћу за радост због тога.
  2. Волим кувати - и ја сам добар у томе!
  3. Када сам био у средњој школи, био сам шампион моје државе у “Чаробном: Окупљању.” Знам - супер нерди, зар не? Добио сам бесплатан пут у НИЦ са мојим пријатељем (који је дошао на број два!).
  4. Увек се бринем о будућности и често користим своје време кући да бих развио вештине потребне за Зомби Апокалипсу. Испричавам се свом пријатељу Преперу Ванесси да ме учи о сјеменкама!
  5. Једном сам упознао Паула Гиаматтија на улицама Њујорка и он је био тако мрзовољан као што сам и замишљао.
  6. Ја сам несмотрени фан Таилор Свифт-а и не могу чекати њен нови албум!
  7. Кевин Спацеи је мој омиљени глумац, а ја сам га видео Уобичајени сумњивци двадесет пута.
  8. Верујем да постоје ванземаљци. Немогуће је математички.
  9. Ја се плашим летења.
  10. Научио сам да плешем плесом да бих могао да се бацим на рођенданску забаву по Гатсби теми.
  11. Обе стране моје породице су дошле преко острва Еллис и можете видети њихова имена на зиду где су набројани сви имигранти.
  12. Некада сам био шеф програма Массацхусеттс Сиерра Цлуба који је промовисао енергетску ефикасност.
  13. Ишао сам на колеџ да будем професор историје средње школе.

*** Такође бих желео да се захвалим и нашим хонорарним радницима: Цандице, која помаже у администрацији и истраживању; Рицхард, наш неустрашиви цопиедитор (чије напоре често уништавам промјеном постова у посљедњем тренутку); Кеитх, наш гениј за дизајн; Брице и Јулие, наши гуруи за корисничко искуство; и Кортни, која држи нашу милостињу, ФЛИТЕ, у зраку са својим чаробњачким начинима!

Дакле, имате га! Тим Номадског Матта! Чудно је мислити да је овај блог који сам почео да радим на интернету само за слободна радна места сада захтева да једанаест људи ради. Увек сам мислио да што више система, аутоматизације, производа и пасивних прихода постављам, то ће бити лакше. Могу само да седим на плажи. Али чини се да што више радимо, што више стварамо, то више пројеката кажем тиму на коме радимо, више нам је потребна помоћ. Претпостављам да је то природа звери, али ја не бих имала други начин. Волим оно што радимо овде. Помажемо многим људима да остваре своје снове.

И момак не би могао тражити боље сараднике који би помогли да се то догоди.

Погледајте видео: Big Hero 6 - Meet the team Croatian (Август 2019).