Травел Сториес

Како је ова породица од 4 путовала светом по $ 130 на дан

Прошло је доста времена од када смо имали блог пост на породичном путовању на овој веб страници тако да данас, ја сам узбуђен да вам представим Цлифф из Ливе Фамили Травел. Његова породица са сједиштем у Сан Францисцу провела је десет мјесеци путујући свијетом на паузи за каријеру. Школовали су се код куће и уписивали децу у школе у ​​иностранству, проводили време са породицом, видели свет и везали се као породица. И они су то учинили, на прорачун који је овај номад импресиониран. Данас, Клиф ће поделити како је његова породица то учинила - и савете за друге породице које желе направити велику рунду светске авантуре.
Мој сан да одведем своју породицу на светску турнеју почео је у Никарагви у лето 2012. са моје две ћерке, које су у то време имале три године и шест месеци. Већина људи је мислила да смо моја супруга и ја луди што идемо у Централну Америку са две мале девојчице. Али, три недеље, опустили смо се на плажи у Сан Јуан дел Сур, јахали коње кроз околину и дружили се у ужурбаном граду Гранади.

Било је то искуство које смо обећали да ћемо поновити.

Током наредних неколико година, путовали смо заједно у различите дестинације, укључујући Пуерто Рицо, Перу, Аргентину и Гватемалу. Уживали смо у овим кратким путовањима, али што смо више путовали, више сам желио ићи дуже - желио сам годишњи пут око свијета.

У 2015, тај сан је постао стварност јер смо провели 10 мјесеци путујући у 10 земаља.

Али да би се то догодило, требало је да будемо креативни са начином на који смо уштедели и потрошили наш новац.

Како смо уштедели новац и буџет за наш пут

Моја породица живи у једној од најскупљих области на свету: Силицијској долини испред Сан Францисца, Калифорнија. Цене станова су изузетно високе и укупни трошкови живота су већи од већине градова у Сједињеним Државама. Радио сам као маркетиншки менаџер у технолошким компанијама, док је моја жена бринула за наше двије кћери.

После нашег путовања у Никарагву, одлучили смо да породично путовање буде приоритет у нашим животима. Од јула 2012. до децембра 2014. године, уштедели смо око 40.000 УСД, што износи 1,333 УСД месечно. Није било лако уштедети толико новца на једној плати у једној од најскупљих области на свету. Требале су нам неке вјештине спашавања, али ево шта смо урадили:

• Радила сам као хонорарни посао. Зарадио сам додатни новац за рад на краткорочним маркетиншким пројектима, поред мог сталног посла. Сада са економијом на захтев, постоји много одличних опција за зараду, укључујући Убер, Лифт и Воноло.
  • Рефинансирали смо нашу хипотеку. Са нижом каматном стопом за нашу стамбену хипотеку, уштедели смо преко 500 УСД месечно.
  • Смањио сам број својих 401 (к) и 529 доприноса. Уместо да уложим сву моју уштеђевину у свој рачун за пензионисање и школске рачуне мојих кћери, одлучио сам да месечно пренаменим око 500 УСД у наше путне фондове.
  • Смањили смо потрошњу. Кухали смо већину оброка, ограничавајући наш буџет за храну на 1.000 УСД месечно. Такође смо престали да купујемо непотребну електронику, одећу и играчке, ограничавајући дискрециону потрошњу на 500 УСД месечно.

Зарађујући више, трошећи мање, и прерасподјељујући дио мојих уштеђевина на путовање, наш путни буџет се постепено повећавао до точке гдје смо се осјећали довољно удобно да одвојимо вријеме за путовање свијетом.

Али да би ово путовање било стварно у финансијском смислу, морали смо да урадимо нешто о нашој кући док смо били одсутни. Урадили смо то тако што смо изнајмили кућу са породицом која је пронађена преко Цраигслист-а. Срећом, ова област је тражена и након што смо узели у обзир нашу хипотеку, осигурање и порезе, зарађивали смо 500 УСД месечно на добит од изнајмљивача, што нам је помогло да смањимо наш путнички фонд.

Поред тога, продали смо и наш СУВ, који је завршио наше плаћање кредита од 700 УСД месечно. Такође смо продали сав намјештај и око 80% наше електронике, одјеће, обуће и играчака кроз Цраигслист и неке локалне Фацебоок групе. Укупно смо зарадили око 5.000 УСД од ове продаје.

Са око 10.000 УСД додатног новца од плаћања станарине и продајом наших ствари и штедње од 40.000 УСД, направили смо буџет од 50.000 УСД за наше путовање. Знали смо да морамо да учинимо да се наш новац протегне што је више могуће да будемо паметни са начином на који смо спасили и потрошили на путовању.

За више информација о томе како можете да уштедите новац за сопствено путовање, кликните овде.

Колико смо потрошили

У наставку је дат списак неких трошкова нашег путовања по посјећеним земљама. (Касније ћу прећи на више детаља о томе како смо то постигли.) Уз ове информације, надам се да ћете схватити да проширена породична путовања широм света могу бити приступачна и реална. Све што вам је потребно је знатижеља да истражите свет, флексибилност и мало вјештина буџетирања.

Хонолулу, Хаваји

• Трајање: 1 месец
  • Смештај: слободан, остао је код моје мајке
  • Транспорт: $ 800 УСД
  • Летови: $ 2,400 УСД
  • Укупно: $ 6,000 УСД

Пхукет, Тајланд

• Трајање: 3 месеца
  • Смештај: $ 2,000 УСД (667 $ месечно за једнособни стан)
  • Превоз: $ 400 УСД (133 УСД месечно)
  • Школовање: $ 2,100 УСД (350 УСД месечно по детету)
  • Виса: $ 200 УСД укупно

Хангзхоу, Кина

• Трајање: Приближно 2 месеца
  • Смештај: слободан, боравио код родитеља моје жене
  • Школовање: $ 400 УСД укупно за 2 месеца (100 УСД месечно по детету)
  • Укупно: $ 2,500 УСД

Европа - Италија, Шпанија, Француска, Белгија, Немачка, Холандија

• Трајање: 2.5 месеца
  • Смештај: око 5.200 УСД (у просеку $ 71 / ноћ) за 73 ноћи
  • Храна: $ 3,500 УСД (просечно $ 47 по дану)
  • Куповина и активности у слободно време: $ 1,500 УСД (просечно $ 20 по дану)
  • Школовање: 800 УСД за 4 недеље у Барселони (400 УСД месечно по детету)
  • Летови и превоз: $ 5,000 УСД
  • Укупно: $ 16,000 УСД

Хонг Конг

• Трајање: 3 дана
  • Смештај: бесплатан, боравио је на месту пријатеља
  • Летови: Бесплатна станица у Хонг Конгу на путу за Хангзхоу из Европе
  • Укупно: $ 300 УСД

Хангзхоу, Кина

• Трајање: Приближно 2 месеца
  • Смештај: слободан, боравио код родитеља моје жене
  • Укупно: $ 2,500 УСД

Летови за Баи Ареа: $ 2,000 УСД

Даље читање: Погледајте како смо потрошили новац у Европи.
Разломак по врсти расхода

• Летови: $ 9,000 УСД
  • Други транспорт: $ 2,000 УСД
  • Номера: $ 7,500 УСД
  • Школовање: $ 3,300 УСД
  • Храна, шопинг и активности у слободно време: $ 17,750 УСД

ГРАНД ТОТАЛ: $ 39,550

Да бисте добили идеју о томе колико кошта ваша дестинација из снова, погледајте ове бесплатне путне водиче.

Како смо уштедели новац током нашег путовања

Да би наш путни буџет трајао 10 мјесеци, морали смо бити ефикасни у начину на који смо трошили наш новац. Ми смо то урадили на више начина:

• Користили смо наше честе летачке миље. Укупно, користио сам 250.000 миља за бесплатне авионске карте на авионима Стар Аллианцеа на овом путовању: 100.000 тих миља дошло је од бонуса за пријаву за Цхасе Саппхире Префериране кредитне картице за моју жену и мене. Након $ 4,000 УСД потрошених на свакој картици, добили смо бонус од 50,000 бодова, који су претворени у 1: 1 за миље Стар Аллианце. То је наша кредитна картица за путовање по избору, јер нема страних накнада за трансакције. Још 100.000 тих миља дошло је од акумулације миља кроз летове које су летела сва четворица у претходним годинама. Преосталих 50.000 миља дошло је кроз потрошњу на карте током двије године. Одлична страница коју користим је Тхе Поинтс Гуи и Матт има сјајну књигу о тој теми.
  • Купили смо јефтине летове. За летове који су плаћени у потпуности, користио сам странице за успоредбу путовања као што су Гоогле Флигхтс и Каиак како бих пронашао најбоље цијене. У Азији и Европи, било је много буџетских авиокомпанија које су учиниле летење економичнијим, тако да ти летови нису заузели велики део нашег буџета за путовања. На пример, за све нас, једносмерни летови из Венеције до Барселоне били су 420 УСД на Вуелинг Аирлинес, а повратни летови од Пхукета до Куала Лумпура износили су 435 УСД.
  • Остали смо код родитеља. За око 45% нашег времена удаљеног од куће, остали смо са мајком у Хонолулуу, на Хавајима, и мојој жени у Хангзхоу, Кина. Не само да смо проводили квалитетно време са нашим проширеним породицама, већ смо и уштедели много новца за смештај. Иако је наша ситуација јединствена по томе што имамо родитеље у различитим дијеловима свијета, постоје велике могућности за бесплатно становање, укључујући локације као што су Цоуцхсурфинг, Сервас, Хоспиталити Цлуб и могућности за смјештај. Није тако лако као оно што смо имали, али још увијек ради и опција коју породице могу користити!
  • Изнајмили смо Аирбнб станове. Посебно у Европи, гдје трошкови смјештаја могу бити скупи, остали смо у намјештеним апартманима у распону од студија у Паризу до двособног стана у Барцелони за просјечно 71 УСД / ноћ. Наши трошкови смештаја су били много јефтинији него да смо остали у хотелима. (Ако сте нови у Аирбнб-у, добијте $ 35 од свог првог боравка!)
  • Радили смо слободне активности. Постоји много слободних активности у вези са децом док сте у иностранству, укључујући одлазак на плаже, паркове, тржнице, тржне центре, цркве и фестивале на отвореном. Чак и за скупе градове као што су Рим и Барселона, увек је било слободних ствари. На пример, ако сте прочитали чланак у Натионал Геограпхиц, отишли ​​смо у Пицассов музеј у Барселони на једној од својих слободних недеља, и прошетали смо се око Готичке четврти Барселоне да гледамо разне уличне извођаче.
  • Смањили смо трошкове транспорта. У Пхукету смо изнајмили мопед (за све нас четворо!) За $ 133 УСД месечно. У Кини смо узели јефтине таксије или возили аутобус. У Европи смо јахали у подземним жељезницама или аутобусима, који нису били скупи (нпр. $ 1 по вожњи аутобусом у Фиренци и Барселони). Узевши јавни превоз или ходање кад год је то било могуће, одржали смо наше дневне трошкове превоза на ниском нивоу.
  • Кухали смо већину оброка. Са кухињом у нашим родитељима или нашим Аирбнб становима, јели смо већину наших оброка код куће, посебно у Европи. Када смо јели у ресторанима, јели смо једноставно или на јефтиним шведским столовима за ручак (нпр. $ 10 УСД за јапански буффет ручак у Фиренци). У Азији је јело у ресторанима било прилично јефтино, тако да нисмо морали кувати у кући.

За више информација о томе како уштедети новац док сте на путу, кликните овде.

**** Породична путовања могу бити стресна, са свим планирањем, кретањем, логистиком, новим временским зонама, новим језицима, различитом храном и бригом о дјеци. Никада није прави одмор с дјецом, јер ће се већина вашег времена и енергије искористити за бригу о њима.

Али породична путовања су такође веома корисна.

Када путујете заједно, сакупљате успомене и градите везе своје породице кроз заједничко искуство боравка у различитим земљама, у интеракцији са различитим људима, говорећи различите језике и једите различите намирнице. Изласком из зона удобности и путовањем по свету, дозволите својој породици да учи и расте на начин који се никада не би могао догодити код куће.

Једно од мојих најтоплијих успомена (а има их много) долази када смо живјели у Барселони, у Шпанији. Нашли смо тројезичну предшколску установу (енглески, шпански и њемачки) која је омогућила нашим кћерима да се упишу за цијело вријеме нашег боравка у Барцелони. Постали су уроњени у шпанску културу и језик, направили локалне пријатеље и отишли ​​на бројне излете. Било је чудесно гледати их како уче да комуницирају са локалним становништвом, уче културу и расту као људи. Развили су културно разумијевање које једноставно не би било могуће да смо остали код куће. Знам да је ово позитивно искуство које ће заувек живети са њима.

Било да се ради о три недеље током зимске паузе, три месеца током лета, или за целу годину, могуће је путовање у породици. Путовање кроз 10 земаља за 10 мјесеци са мојом породицом било је велико искуство учења и остварење сна. Упркос свим главобољама, грозници, узнемиреним стомацима, врућим данима, изгубљеним предметима, фрустрирајућим ситуацијама, и свему што смо прошли током нашег путовања, све је било вредно тога и ми смо се све више зближили као породица.

И нема бољег осјећаја од оног као родитељ.

Цлифф Хсиа је писац, муж и отац који је одлучан да живи бољи од нормалног живота путујући свијетом, полако и намјерно, са својом женом и двоје младих кћери. Пише о путовању, родитељству и дизајну животног стила на свом блогу Ливе Фамили Травел. Повежи се са њим Фацебоок и Твиттер.

Загрузка...

Погледајте видео: The Vietnam War: Reasons for Failure - Why the . Lost (Септембар 2019).