Травел Сториес

Поновно откривање лепоте Италије

Први пут сам дошао у Италију 2006. године. То је била једна од првих заустављања на мојој управо започетој авантури око свијета. Италија је била све што сам мислила да ће бити и више. Ако је постојала земља која је живјела до хипера, то је била Италија.

Бацкпацкинг око Италије, провео сам већину свог времена на сјеверу. Кад год сам се трудио да стигнем даље на југ, увијек сам пронашао изговор да останем дуже, и никада нисам отишао даље од Рима прије него што су ме претходни планови опет одвели на сјевер према Аустрији.

Како су године пролазиле, често сам размишљао о повратку. Вино, храна, неистражена места. Италија ме позвала. Ове године сам коначно одлучио да је било довољно размишљања и требало је више радити. Повратак овог лета у Европу укључује Италију.

Што је још важније, овај излет би укључивао јужну Италију, мјесто на које никада нисам могао доћи. Али овај пут се испоставило да не могу поново доћи.

Мој план је био да дођем на југ преко Грчке и радим на сјеверу до Рима. Али то се променило када су ми Г Адвентурес понудио обилазак северне Италије. Почевши од Венеције, путовање би пролазило кроз Цинкуе Терре, Фиренцу и, коначно, у Риму. Желећи да обиђе турнеју, променио сам планове и кренуо у Венецију.

Док је обилазак користио локални превоз, локалне хотеле, и имао мешавину личног времена и групних активности, путовање се преселило пребрзо за мене. Волим да проводим више времена на местима него неколико дана које смо имали у свакој дестинацији. Али турнеја није била за мене. То је било за остале који су резервисали путовање. Био сам само додатак. Остали на путу имали су ограничено вријеме у Италији, па је за њих пут био савршен.

Док пут није био на југу, то ми је дало шансу да поново откријем све градове које сам посјетила годинама раније. У Венецији сам се срео са путописцем Лара Дунстон, са којим сам разговарао годинама раније. Довела ме на нека локална тржишта и упознала ме са угоститељем, који је одржао лекцију о плодовима мора и берби рибе на тржишту. Морам се дивити зградама и истраживати подручја без туристичких менија, гдје се цијене спуштају на пола, а гужве вам не стоје на путу. Моја прва посета Венецији оставила ме благим утиском, али када сам је поново видела, остала сам схвативши како је град заиста диван.

У Фиренци, мој сљедбеник Твиттер ми је дао турнеју на тржишту. Научио сам све о локалном месу, вину, сиру и зачинима. Чак сам себи купио стару боцу вина да бих једног дана прославио у далекој будућности. Отишао сам у барове лишене туриста, коначно сам истражио Уффизи (прецијењен) и лутао улицама далеко од центра. Много пута сам поново посетио своје омиљено место за гелато, знао је моје име пре него што сам отишао.

У Цинкуе Терре, шетао сам тврдим стазама које сам први пут пропустио. Истраживала сам места која сам раније волела, јела у неким ресторанима и водила водич за неке од мојих чланова групе. Чинкве Терре је једно од најлепших места на Земљи и ако бих могао да живим било где у Италији, можда би то било тамо.

У Риму сам видео Сикстинску капелу, отишао у подземље, коначно сам нашао неки суши, и посетио моје омиљено место, Трастевере. Уместо да се тркам од места до места, опустио сам се и дружио. Ходао сам около и опуштено. Имам лијепа сјећања на мој први пут у Риму. Био сам са добрим пријатељима и понекад се тако добро сјећаш мјеста због којих си. Овај пут нисам био с њима, а Рим ме је увукао у то.

Вративши се у Италију, допустио сам да истражим испод површина које сам први пут изгребао. И то је лепота повратка на места на којима сте били раније. То вам даје шансу да стекнете дубљи смисао за место и културу. Често трчимо до нових дестинација, размишљајући само о мјестима гдје нисмо били без уважавања мјеста која већ имамо. Повратак у сјеверну Италију није био дио плана, али понекад је то када прескочите план да се ствари ријеше.

И јужна Италија? Па, стигао сам у Напуљ и Помпеје, али то је друга прича ...

За више информација, посетите моју страницу о бацкпацкинг Европи или мој водич за Италију.

Погледајте видео: Civilisation 04: Man The Measure of all Things ensr (Септембар 2019).