Травел Сториес

24 Фотографије из Ми Сафари у Национални парк Кругер

Здраво поново! После шест недеља путовања, вратио сам се у Нев Иорк Цити. Био сам широм САД-а, делова Европе, Јужне Африке и Мадагаскара. Пуно тога - ЛОТ - новог садржаја долази и ја га данас избацујем са епским постом фотографија из моје посјете. Јер ко не воли животиње, зар не?

Када сам први пут отишао у Јужну Африку, заглавио сам се на западној обали, слетио у Цапе Товн и путовао на сјевер у Намибију (или „Намбија“, како то Ел Пресиденте воли да назива) прије трекинга по јужној Африци. Због тога сам пропустио једно од места на које сам чезнуо да посетим: Национални парк Кругер.

Вјероватно један од најпознатијих паркова на свијету, Кругер је једна од највећих резервата дивљачи на континенту и простире се на површини од 19.485 квадратних километара (7.523 квадратних миља), дијелећи границе с Мозамбиком на истоку и Зимбабвеом на сјеверу. . Први пут је заштићена 1898. године и постала је први национални парк Јужне Африке 1926. године. Према влади, преко 1,6 милиона људи га посјећује сваке године.

Дуго сам сањао да тамо одем на сафари, уочавајући лавове, слонове, гепарде, леопарде, и моје личне фавориткиње, меденог јазавца. Увек чујеш колико је велики Кругер за сафари. То је као утопија љубитеља животиња.

Прошлог месеца, коначно сам морао да обележим парк са моје листе. (Заправо, немам списак, него једну слику и прелазим са Кругера.) Тамо сам провела три дана са Интрепид Травел. То је било све што сам се надао да ће бити. Животиње с моје лијеве стране, с моје десне стране и испред мене. Гледао сам како се слонови играју на обалама река и лењи лавови спавају дан. Птице су покушале да ми украду ручак док сам се питао: "Где су јазавци меда?"

Видио сам изласке сунца и заласке сунца који су учинили да моје срце попусти. Црвено сунце се диже и залази, дајући нам до знања да је он краљ неба. И након што се повукао за тај дан, гледао сам како небо трепери од звијезда, незагађених градском свјетлошћу, док Млечни Пут замагљује небо.

Постоји само нешто магично у томе да сте у савана Африке. Као да је моја неандерталска ДНК дозивала кроз моју крв, препознајући њен давно изгубљени дом.

И једини начин да вам покажем да је величанство кроз слике, јер праве више парка него што су моје речи икада могле.

Мушки лав ме гледа као да сам храна.

Јужно жуто-набијена хорнбилл, која је била масивна као што се чинило.

Приближавање и лично са зебром.

Слатки мали мајмун само виси!

Женски сиви краљ рибар!

Зебру и слона сваки иде својим путем.

Слатка мала беба!

Током нашег ноћног сафарија, на крају смо уочили много лавова. Мрзео сам како их сјаје. : /

Усамљена зебра на савани.

Мајмун нас прати на путу (вероватно у потрази за бесплатном вожњом!).

Импала забринутог изгледа. Не брини, само нас је мотор уплашио.

Слонови играју у блату. Сједили смо тамо и гледали их око 20 минута. Изгледали су као да се забављају!

Још слонова. Никад немаш довољно.

А Ниала!

Жирафа. Прошли смо дуго времена прије него што смо видјели било који, а онда сам се осјећала као да сам видјела све у цијелом парку. Били су свуда!

Зебра која се смеје за камеру!

Заласци (и изласци сунца) у Кругеру су једноставно запањујући. Сунце је увек ово јарко црвено. Веома моћан.

Тако дивно! Ево још једног.

Невероватан кањон Блиде Ривер!

Цапе буффало, један од Биг Фиве.

Лавица у лову.

Још један мушки лав.

Слон за бебе и његова породица.

*** Национални парк Кругер је прилично једноставан за посјетити ако имате аутомобил (можете се једноставно тамо одвести и одсјести у кућици), али док сам примијетио много људи који се сами возе кроз парк, имају водича за уочавање животиња и објаснити екосистем парка који је учинио искуство много богатијим (ови момци имају очне очи!). Било је лијепо чути повијест парка и сазнати више о грмљу, начину на који животиње тамо дјелују, о криволову и како се они боре против њега, као и чути мишљења о рјешавању прилива туриста. Не схваташ то када идеш сам.

Ако идете у Кругер, крај суве сезоне (август-новембар) је најбоље време за посету, јер недостатак заливања значи да животиње имају мање места за окупљање, што их чини лакшим за гледање.

Много сам писао док сам био одсутан, тако да ћу наредних неколико седмица дијелити постове на Мадагаскару, Јужној Африци, Бечу, а можда и на нај епскијем путовању!

Стаиед тунед! 🙂

Белешка: Интрепид Травел, наша партнерска туристичка компанија, покрила је моје путовање у Кругер, обезбеђујући аутомобил, водич и смештај. Летови у Јужну Африку и храна су били на мој рачун. Интрепид нуди читаоцима 10% попуста на њиховом путовању па их проверите ако желите забавну турнеју по јефтинијој цијени.

Погледајте видео: JFK Assassination Conspiracy Theories: John F. Kennedy Facts, Photos, Timeline, Books, Articles (Август 2019).