Травел Сториес

15 Издвајамо из 8 година на путу

Пре три недеље сам прославио своју осмогодишњицу постојања на путу. У топло јутро 26. јула 2006. године, отишао сам од куће на једногодишње путовање по свијету. Нисам се вратио 18 месеци касније.

Мислила сам да ћу бити срећна кад се вратим у кабинет. Ја бих искористио свој МБА да бих добро искористио, промовисао обновљиву енергију и кренуо низ пут ка америчком сну (посао, жена, кућа, пензионисање, итд.). Али у тренутку када сам се наслонио у кабини, схватио сам да посао у уреду није за мене, и неколико мјесеци касније, вратио сам се на пут према неизвјесној будућности.

Сада, осам година касније, мој живот је онај који никада не бих могао ни замислити кад сам се опростио од родитеља. Никада нисам ни сањао да ћу бити објављени аутор, блогер и доживотни путник.

Док сам прелазио на девету годину номадства, желео сам да поделим неке од кључних тренутака које сам искусио на путу:

Живи на острву у Тајланду

Када сам први пут био на Тајланду 2006. године, мој пријатељ ми је рекао да јој се придружим у Ко Липеу, скривеном рају који је лепши од туристичког Ко Пхи Пхи-ја на којем сам био. Тако сам ишла на то дуго путовање (сада можете узети глисер) и закорачила на острво које сам дошла назвати кући. На путу преко, срео сам мрзовољног Ирца, енглеског пара и немачког пара. Очекивао сам да ћу остати на острву три дана. Месец дана касније, у сузама сам махала групи збогом док сам се укрцавала на брод. Сви смо постали умотани у нашу верзију ПлажаНикада не желећи да напусте острво лишено поплочаних путева и туриста, где су наши дани били пуни јела тајландске хране, учења језика, спријатељења са локалним становништвом, читања, опуштања и сноркелинга по сваком углу острва.

Док сам одрастао одвојено од већине људи чија сам компанија уживала на острву (иако енглески пар и ја остајем невероватно блиски), мјесец који сам провео на Ко Липу остаје моје највеће памћење од свих мојих путовања.

Настава у Бангкоку

Желећи да дуже остану у Азији и да им је потребан новац да продужи моје путовање, почетком 2007. одлучио сам да се преселим у Бангкок, учим тајландски, и учим енглески. Нисам никога познавао. Нисам имао појма како да нађем посао. Никад се раније нисам кретао. Прву седмицу сам провео у граду Варцрафт сам између интервјуа. Сећам се да ми је било досадно, питајући се да ли бих заиста успела у овој новој средини.

Али, како кажу, увек је најтамније пред зору, и као што сам мислио да сам донио погрешну одлуку, пријатељ из куће ми је дао име неког ко живи у граду. Пријатељ мог пријатеља и ја смо се срели на пићу, и он ме је упознао са социјалном сценом у граду. Убрзо након тога, добио сам посао и девојку и почео да градим живот у Бангкоку. Научио сам да се бринем о себи и живим сам.

Месеци које сам провео тамо су ми помогли да постанем независна и показала ми да могу да започнем живот било где.

Селим се у Таипеи

На много начина, прелазак у Тајпеј 2009. био је неуспјех: срео сам дјевојку која ме је оставила одмах након што сам одлучила да добијем дугорочну визу да останем с њом, добио сам грипу која никад није отишла и изгубила око 15 фунти, Имао сам посао који мрзим, и никада нисам напредовао онако како сам радио у Бангкоку. Али то је такође био велики успех, јер сам у то време одлучио да свој блог направим више од хобија и да се фокусирам на то да буде ресурс за путнике. То су били мјесеци када сам почео да окрећем свој годишњи блог, чија је првобитна сврха била да моје пријатеље обавештавам о томе шта радим, у путни ресурс који је данас.

Можда нисам напредовао у Тајпеју, али нисам сигуран, да се нисам преселио тамо, да ће тај блог чак постојати. Вјероватно бих још увијек био наставник енглеског у Бангкоку.

Играње покера у Амстердаму

Током мог првог путовања у Амстердам 2006. године, ушао сам у касино да играм покер. Спријатељио сам се с неким другим играчима и, након неколико дана одласка у Барселону, одлучио сам се вратити у Амстердам - ​​превише сам пропустио да бих се клонио. Следећа три месеца сам играо покер са овим момцима. Показали су ми град, упознали ме са холандском културом и постали моји први међународни пријатељи. Био је то први пут да сам се стварно повезао са локалним становништвом, и када сам напокон морао да одем, захвалио сам им се што су ме отворили новим искуствима и рекли им да ћу их видети следеће године. Неколико месеци касније, сазнао сам да је наш пријатељ Грег упуцан док су људи покушавали опљачкати његову кућу. Грег ме је први позвао у групу. Никада му нисам стварно захвалио, али ћу се увијек сјећати његовог утјецаја на мој живот.

Виситинг Африца

Одлазак на сафари у Африци био је мој животни циљ, а недеље које сам провео истражујући јужни део континента 2012. године биле су све што сам се надао да ће бити: дивље животиње око мене, звезде које осветљавају ноћно небо, ватрене саване заласака сунца, и сирове и дивне природе. Знаменитости, став локалних људи, дивље животиње, храна - Африка је била боља него што сам замишљао. Било је сирово, нефилтрирано и спаљено у моју душу.

Тај континент је заиста магија.

Планинарење Тонгариро Цроссинг

Један од најпознатијих шетњи у свету, новозеландски Тонгариро Цроссинг може бити препознатљив за оне који воле Господар прстенова као локација планине Доом. Рјешавање ове 22км пјешачења било би изазов, јер нисам брзи излетник и тада сам био ван форме. Почео сам рано ујутро, спријатељио се с колегом излетником на путу, и заједно смо једва успјели док се задњи аутобус у град повукао. Било је теже него што сам очекивао у неким деловима, али сам успео, и тај дан 2010. био је најисплативији на Новом Зеланду.

Учење за роњење

Научити ронити на Фиџију био је један од најстрашнијих тренутака у мом животу - умало да умрем радећи то. Током трећег роњења, мој партнер је избацио регулатор из уста док смо били испод површине гледајући корале. Брзо сам се удисао и удахнуо, ухватио другог регулатора у паници док је мој инструктор роњења скочио (или трчао као риба) према мени. Остао сам тамо, тешко дисао док сам покушавао да се смирим и успео да пливам још неколико минута пре него што сам се уздигао на површину.

Био је то страшан тренутак (и мој партнер за роњење никада није рекао да јој је жао!), Али то није уништило моју љубав према океану. Морам да видим потпуно нову страну живота на овој планети, и од тада сам закачен.

Бацање парадајза у Ла Томатина

Бацање парадајза у Шпанији било је једнако забавно као што звучи. Буђење рано, вожња возом, пијење сангрије и везивање људи за сат времена са парадајзом било је једнократно искуство (као у једном, након што сам то једном учинио, добро ми је да то више не радим). Али све дугујем Нест Хостелу у Валенцији. Њихова политика током фестивала изјавила је да вам је потребно да останете најмање недељу дана, а наша мала група гостију у хостелу постала је као породица. Окружени истим људима у хостелу, морате упознати све на начин који се обично не догађа. Али та породица је постала још чвршћа као и осталих пет у мојој соби у студентском дому и ја сам се везивала током целе недеље. Успели смо као да смо се познавали годинама (што су многи људи претпостављали од када смо били тако близу). После фестивала наставили смо да путујемо заједно, и пет година касније, након те судбоносне недеље 2009. године, сви смо остали невероватно блиски и повезани.

Сурвивинг Октоберфест

Када смо планирали путовање 2011. године, мој пријатељ Матт и ја смо одлучили да пет дана буде довољно дуго да доживимо Октоберфест. Озбиљно смо се погријешили - пар дана је довољно, а трећи дан смо махали белом заставом. Ми смо некако успели да се укључимо и, обучени у ледерхосен, означили смо дугогодишњи гол од обе наше листе. Било је невероватно забавно, и срела сам неке дивне Немце, налетела на пријатеље које сам већ познавала и сазнала да након четири стеина у реду, ја ће проћи за столом.

Откривање Источне Европе

Када ме људи питају гдје би требали ићи у Еуропу, то је мало изван пута, препоручујем три земље: Бугарску, Румуњску и Украјину. Пре неколико година, ја сам се спакирала кроз ове земље и заљубила се у све њих (посебно у Украјину). Била су то нова искуства: рустикалнија, мање туристичка, наизглед још 20 година у прошлости, и уопште, потпуно другачији осећај од западне Европе. Били су изазовни за навигацију - морао сам пантомиму у Украјини да се крећем около. Били су супер јефтини. Људи су били љубазни и добродошли. Једно од мојих најљепших успомена је пити с неким Украјинцима који су само знали ријеч "клицати". Нисмо могли комуницирати, али смо се везали за многе снимке вотке.

Повезивање на острву Иос

Настављајући тему коју људи праве, 2010. године одлучио сам да посетим острво Иос у Грчкој. У овом тренутку, не сећам се зашто сам у почетку одлучио да идем, али сам се некако нашао тамо. И, као и са Ко Липеом, завршио сам дуже него што сам планирао. Група нас на отоку је била спојена одмах. Дошли су рано у сезони да нађу посао (сви су радили), а ја нисам имао куда да идем, па сам остао. Били смо као породица, састајали смо се за ноћне вечере и излете око острва. Следеће године, сви смо се вратили и покупили тамо где смо стали. Иако смо сада раширени широм света, још увек сам у сталном контакту са већином њих. Време и удаљеност не уништавају дубока пријатељства.

Откривање Цорал Баиа

Возећи се западном обалом Аустралије, увукао сам се у мали градић на плажи зван Цорал Баи. То је град са једном улицом са једним хотелом, једним баром и једним супермаркетом. Већина људи долази овамо преко кампера и остаје у РВ парку. Ово место је рај; то је мој рај на плажи. Гребен Нингалоо је тако близу обале да можете пливати до њега, вода је кристално чиста, а морски живот плива у близини обале. Пронашао сам пут ка овој дестинацији која је изван пута, и то је моје омиљено место у целој Аустралији.

Посета Галапагоским острвима

Знао сам да су Галапагоси лепи, али све што сам чуо о њима потценило је њихову лепоту. Земља, море, заласци сунца - речи их не могу описати. Слике могу. (Много слика.) Моје вријеме проведено на отоцима може се сажети у мојој посљедњој ноћи: брод је био привезан док смо јели вечеру с рефлекторима на леђима. Рибе привучене светлом пливале су у том подручју, а онда су се изненада, туљани почели вртјети напријед-назад. Касније, док смо се враћали у Санта Цруз у јутарњим сатима, дупини су се возили нашим барком преко 20 минута, играјући се и скачући у море. Било је запањујуће. Баш као острва.

Планинарење Гранд Цанион

Током пута на путовању у иностранству 2006. године, замишљао сам себе као излетника (нисам био) и био сам одлучан да се пјешачим до дна Гранд Цаниона. Рано једно јутро, возио сам се са својим партнером у хостелу у парку, зауставивши се да гледам лоса како пасу у близини. Након што смо ушли у паркиралиште и дивили се погледу, побјегли смо од доласка туристичке заљубљености и постали дио малог броја посјетитеља који иду даље од кањонског гребена. Ходали смо до базе и провели ноћ пре него што смо се вратили. Успут смо се зауставили у потоку да се охладимо, и стигли смо до врха кањона баш на време за један од најлепших залазака сунца који сам видео. Јасно се сјећам осјећаја побједе који је пројурио кроз мене док смо стигли до врха.

ТИ!
Као Близанац, ја сам превртљив. Често се не задржавам са стварима. Али шест и по година касније, ево ме, још увек делим своје приче на овом сајту и помажем другима да путују више. И све је то због тебе. Овај сајт, више него било који пут, променио ми је живот. Упознао сам неке од мојих најбољих пријатеља због тога, а хостинг ме је упознао и читао ваше е-поруке инспирира ме да будем бољи у свему што радим. Сваког дана се пробудим захвалан да добијем шансе које имам, и то је све због тебе.

Последњих осам година оставили су ме више срећних успомена него што бих могао да запишем у једном блогу, и иако је свака меморија важна, ови тренуци су дефинисали последњих осам година и довели ме до места где сам данас.

Да цитирам мој омиљени филм, америчка лепота:

... али је тешко остати љут кад има толико лепоте на свету. Понекад се осећам као да све то видим одједном, и то је превише, моје срце се испуњава као балон који ће се распрснути ... И онда се сећам да се опустим и престанем покушавати да га задржим, а онда тече кроз ја као киша и не могу да осетим ништа осим захвалности за сваки тренутак мог глупог малог живота.

Резервишите свој пут у западну Европу: Логистичке савете и трикове

Резервишите свој лет
Пронађите јефтини лет користећи Скисцаннер или Момондо. То су моја два омиљена претраживача. Почните са Момондом.

Резервишите свој смештај
Можете резервисати хостел уз Хостелворлд. Ако желите да останете негде другде, користите Боокинг.цом јер стално враћају најјефтиније цене. (Ево доказа.)

Не заборави путно осигурање
Путно осигурање ће вас заштитити од болести, повреда, крађе и отказивања. Никад не идем на пут без њега. Користим Ворлд Номадс десет година. И ти би требао такође.

Треба вам нешто опреме?
Погледајте нашу страницу са ресурсима за најбоље компаније које ћете користити!

Како путовати светом по $ 50 на дан

Мој Нев Иорк Тимес најпродаванији водич у светским путовањима ће вас научити како да савладате уметност путовања и уштедите новац, склоните се с утабане стазе и имате више локалних, богатих искустава у путовању.

Кликните овде да бисте сазнали више о књизи, како вам она може помоћи, и можете је почети читати данас!

Погледајте видео: Geography Now! Greece (Јун 2019).