Травел Сториес

Субота Цити: Мацау

Волим се коцкати. Неки људи троше новац на телевизоре, одјећу и спортске карте - трошим новац на столу за блацкјацк. Откако сам чуо да је Мацау био највећи играчки центар на свету, желео сам да га посетим. Да, тако је - тренутно има више новца у Мацау него у Лас Вегасу!

Искрено, хтео сам да посетим Макао пре него што сам то знао, али сазнање о тој чињеници само ме је навело да пожелим ићи више. Прошлог месеца, на путу кући у САД, зауставио сам се у Макау. Када чујете да је место коцкарска престоница света, мислите да су светла, глице, глам и коцкарнице. Уместо тога, нашао сам град као и сваки други, један са неким пристојним, занимљивим споредним улицама, парковима, тржиштима, и само неколико полу-глитких касина. Мало сам разочаран.

Али градови су градови, и иако они често не живе у складу са имиџом који имамо у нашем уму, они још увијек могу понудити много шарма, карактера и занимљивих активности. Али ја ћу бити искрен: нисам се добро слагао са шармом и карактером Макаа. Нисмо имали велику борбу, трговачке увреде, или било шта. Чак и зато што је Мацау узео сав мој новац - то је једноставно то што се наше личности нису мијешале. Нема ништа лоше у Мацау-у, и уживао сам у његовим деловима. Али то ми једноставно није одушевило. Није ми чак ни полу-вау.

Остао сам тамо четири ноћи. Док се обично осећам као да сам четири дана у сваком граду сувише кратко, после два дана у Макау, био сам спреман да кренем. Видео сам то. Ништа ме није вукло да останем.

Већина путника обавља Мацау као дан или ноћни излет из оближњег Хонг Конга (једносатна вожња трајектом, 125 Хонг Конг долара). Много људи с којима сам разговарао изгледа да осјећају исто - више од два дана је превише. То не значи да Мацау не нуди много вриједних активности:

Посетите катедралу у Сао Паулу - Ова катедрала је заправо само фасада некадашње зграде, јер је остатак одавно уништен. Али ова фасада је једна од главних атракција у граду и савршено место за уочавање старог португалског утицаја на град.

Уживајте у португалској архитектури - Говорећи о томе, Макао је некада био територија Португала, а ту је и тешки португалски утицај у архитектури острва. Пола времена када се осећате као да сте ушли у историјски Португал са дизајном кућа. Многе португалске локације у Макау су такође светске баштине, а туристичка мапа подручја има пешачку туру тако да можете све да их видите.

Посетите музеје Таипа - На острву Таипа постоје два музеја (Мацау чине четири повезана острва): Музеј Таипа и историја Цолоане и Музеј Таипа. Музеј историје садржи детаљне и информативне приказе културе Макаа, а музеј кућа се састоји од низа колонијалних кућа с почетка 20. стољећа. Они су обновљени како би показали стил живота првобитних власника.

Идите до тврђаве Гуиа - Тврђава и капела су изграђени између 1622. и 1638. године да би се грађани упозорили на предстојеће нападе. То је највиша тачка у Макау и најбоље место за обилазак погледа на град у јасан дан.

Једите суво месо - Где год сам ишао, видео сам продавнице које су продавале огромне плоче сувог меса од свих врста животиња. Продавци ће вам одузети бесплатан узорак ако желите да га испробате. У почетку сам био мало нервозан (што једем ?!) али након тога сам стварно уживао. Има укус говедине, па ако вам се то свиђа, свидјет ће вам се.

Једите јаје - Макао је познат по својим традиционалним португалским тартовима од јаја. Они су укусни, али ме нису разнели. Онда опет, не волим јела типа пустиње, тако да можда нисам најбољи судија о томе шта је добра пустиња.

Пробајте резанце - Макао, као и Хонг Конг, има прегршт малих продавница резанаца скривених у задњим уличицама. Осетиш их пре него што их видиш, а мирис резанаца и супе ће ме увек одвратити од мојих лутања. Запослени на већини места не говоре енглески, али њихови менији укључују слике тако да можете само да укажете на оно што желите да наручите.

Го хикинг - Ако сте продужили време у Макау, острво Колон има неколико плажа, голф терена и планинарске стазе. То је најбољи начин да уживате у природи овде.

Лутајте и истражујте - Макао није тако велик, тако да се интригантан град може изгубити. Уживао сам у губљењу у увртању и преокретима улица, спотицања на храмове, паркове и продавнице резанаца. Открио сам да сам се изгубио на острву Мацау да би био занимљивији од острва Таипа једноставно због већег обиља улицама и ситним улицама. Ако се превише изгубите, коцкарнице које лебде у хоризонту су добре референтне тачке, што вам омогућава да лако пронађете пут назад. Наравно, ту је и коцкање. Коцкарнице нису толико раскошне као у Лас Вегасу, али Венеција и Галаксија вреде барем проћи. У галаксији се одржава петоминутна представа кристалног лустера са веома мелодичном музиком и шареном светлосном емисијом.

Ако сте у Хонг Конгу, посјетите Макао на дан или путовање преко ноћи. Паркови, архитектура и храна су дивни, а споро опуштени осећај града може да буде леп контраст ужурбаности и ужурбаности Хонг Конга. (Плус, вожња трајектом преко? Лијепа!) Али немојте радити оно што сам учинио и летјети и остати четири дана. Мислим да нема довољно за тако дуго.

За Мацау стварно нема ништа лоше. Сретан сам што сам отишао тамо, баш као што сам увијек сретан да одем на неко ново мјесто. Али знате, понекад су места праведна мех. Они нису лоши, али вас не одувају. Макао је био забаван; имао је неке занимљиве призоре, звукове и храну. И док ништа не могу да ставим прст на то да кажем "ово ми се не свиђа", не могу ништа да кажем што ме је одушевило. Било ми је драго да коначно посетим Мацау, али сумњам да ћу се вратити ускоро.

Погледајте видео: Kineski gradovi duhova (Јун 2019).