Травел Сториес

Моји омиљени градови у свету

Иако сам објавио постове о мојим најмање омиљеним градовима, схватио сам да никада нисам радио пост на својим омиљеним градовима свих времена, иако би дугогодишњи читатељи могли погодити које заиста волим. (Има много постова о Стокхолму, Паризу и Бангкоку, зар не?)

С обзиром да сам писао о мјестима И дислике, Мислио сам да је коначно време да пишем о местима које највише волим. Испод су мојих девет омиљених места на свету. (Шта чини мјесто мојим "омиљеним?"

Амстердам

Не могу тачно да кажем колико пута сам била у Амстердаму, али то је двоструко. И на кратко, крајем 2006. године, тамо сам живео као професионални покер играч (озбиљно). Брз живот, љубазни локалци, лак приступ остатку Европе, сликовити канали и велика архитектура, враћају ми се. На неки начин, Амстердам ме подсећа на мој родни град Бостон, што је можда разлог зашто га толико волим. У сваком случају, никада не идем у Европу без планова да одем тамо.

Омиљена активност: Вожња кроз канале с пријатељима.

Преузмите комплетан туристички водич за Амстердам овдје.

Парис

Откако сам изашао на Елизејске пољане, знао сам да је то Париз. Био сам заљубљен. Имао је то да је “не не саис куои” о коме су људи причали, а ја нисам могао да игноришем његову магију. Наравно, Париз је велик и скуп, а људи могу бити груби. Али какав велики град није такав? Париз је сувише леп, жив и испуњен одличном храном и историјом. Бити овде је као у романтичној комедији, али боље.

Омиљена активност: Покупити добру храну на пијаци и имати пикник.

Дајте ми комплетан туристички водич за прорачун у Париз.

Бангкок

Мрзео сам Бангкок првих неколико пута када сам путовао тамо. То је једноставно био прљав, загађен град без искупљујућих квалитета. Тек сам се преселила тамо и заљубила се у њу. Испоставило се да је Бангкок једноставан град за живот - има много тога да се уради, много догађаја, одлични барови (Брицк Бар и Смаллс), дивна храна (ништа није у реду са тајландском уличном храном), и још лепши људи. Плус, лако је заобићи. Бангкок ми је показао да изглед може варати, и да има више у граду него што је на површини. Волео сам своје време живећи тамо.

Омиљена активност: Жива музика у Брицк Бару.

Преузмите комплетан туристички водич за Бангкок овде.

Стоцкхолм

Имам јак афинитет према свим скандинавским стварима, а Стокхолм није изузетак. Био сам тамо три пута, и размишљам да се тамо селим следећег лета да бих научио шведски језик. Мислим да је овај град један од најлепших које сам икада видео. Црвене и зелене боје зграда имају шарм старог света који се такмичи са градовима као што је Праг, а током јесени промене лишћа само наглашавају ту лепоту. Стокхолм је такође веома историјски, са високим квалитетом живота, а Швеђани у граду су супер пријатељски и гостољубиви. Већ сам три пута.

Омиљена активност: Губимо се у лабиринту историјских улица.

Преузмите комплетан туристички водич за Стоцкхолм овде.

Нев Иорк Цити

Никада нисам волио Њујорк све док нисам живео у Бангкоку и навикао на живот великог града. Сада, кад год се одлучим да се вратим у Сједињене Државе, преселићу се у Нев Иорк Цити. Живео сам тамо прошлог лета и враћао се сваке друге недеље између путовања по САД. Њујорк је место где се снови претварају у стварност, и увек постоји нешто за радити, нешто за видети, или ново место за јело. Град је толико мултикултуралан да када се осећам као да морам да путујем, али не могу, постоји етнички део града који ће ми дати моје решење. Штавише, стално је стимулативно. И као неко ко не може добро да седи, савршен је за мене.

Омиљена активност: Ходајући Хигх Лине-ом и расхлађујући се пићем у Фриинг Пан-у.

Набавите мој потпуни туристички водич за Нев Иорк.

Цхицаго

Након НИЦ, Цхицаго је мој омиљени амерички град. У летњем периоду, постоји само нешто о Чикагу који ме привлачи. Чини се да овај град на језеру оживљава након што је изашао из своје дуге и хладне зиме. Уз живописну атмосферу, храна је укусна, а архитектура нема премца. Био сам тамо само двапут и нисам видио много града, али ми се свиђа оно што сам видио. Никада ми није досадно да посетим Чикаго.

Омиљена активност: Цубс гаме!

Ванцоувер

Мислим да је ово један од најпогоднијих градова на свету. Живео бих у њему, што је мој стандард за то да ли волим неко место. У Ванкуверу, можете отићи из града у планине за неколико минута. Мислим да је то заиста врхунац града за мене - чињеница да не морам да идем далеко да бих била са природом. Штавише, парк је тако велик у средини града, често се осећам као да сам у центру шуме. Додајте живописну храну и уметничку сцену, а Ванкувер је дефинитивно град светске класе.

Омиљена активност: Дружење на острву Гранвилле или шетња око Станлеи Парка (кравата).

Куеенстовн

Смештен на језеру у величанственим планинама Новог Зеланда на јужном острву, Квинстаун је високо енергетско летовалиште за авантуре. Путници долазе овде јер желе да буду напољу. Ту је бунги скакање, планинарење, рафтинг, зип-лининг, пловидба, и још много тога. Мали је, лепши од разгледнице и савршен је за људе који воле вани. Скочио бих у авион и кренуо тамо одмах ако бих могао.

Омиљена активност: Планинарење у околним планинама.

Пертх

Пертх, Аустралија, више је као велики град него град, и мислим да је то оно што ми се свиђа у томе. Довољно је велика да има пуно посла, али довољно мала да се осећа пријатно. Волим Пертха због тог малог града, осјећаја великог града, чињенице да је на води и има велики ноћни живот, да је то сјајно место за скокове да се виде западни аустралијски паркови и природни локалитети, и да је близу на хип Фреемантле, у којој се налази моја омиљена аустралијска пивара, Литтле Цреатурес. Сматрам да је много личнији од других аустралијских градова.

Омиљена активност: Опуштање на плажи, након чега слиједи недјељна сесија у хотелу Тхе Цотт.

Погледајте видео: NAJSKUPLJI PAREFMI NA SVETU. Clive Christian stigao u Srbiju (Август 2019).