Травел Сториес

Тај пут сам изгубио пасош

Ја сам рутински човек. Кад год летим, стављам своју пропусницу у пасош, а затим стављам оба у џеп часописа испред свог сједишта. Прелистао сам лош часопис у лету. Вратио сам га назад. Подесим своју музику. Узми мој пасош и изађи из авиона.

Осим овог пута, пропустио сам корак.

Изашавши из ограниченог подручја на аеродрому, одједном сам имао ужасну реализацију.

"Срање!"

Оставио сам пасош у авиону.

Пожуривши у канцеларију авио компаније, рекли су да ће позвати авион да га узму. Није било више од 15 минута, па сам схватио да постоји добра шанса да ће још бити тамо.

Осим што није. Нису могли да га пронађу. Можда га је неко претворио у службу сигурности. Посаде за чишћење обично предају ствари тамо. Схватио сам колико брзо чисте и окрећу авионе на нискобуџетним авио-компанијама, што се чинило највероватније. Отишао сам.

Осим што га служба сигурности није имала. А када сам се вратио у главни уред авиокомпаније, они га још нису имали, а сада је авион већ био на путу за Копенхаген.

Поражени, ушао сам у Амстердам. Поново сам позвао службу безбедности и авиокомпанију, али мој пасош није био нигде. Нестало је. И уз то, девет година марака. Додао сам странице у пасош два пута док сам сакупљао те марке. Сада су отишли ​​... а ја сам и даље девастиран.

Шта се дешава када изгубите пасош у иностранству?
Изгубити пасош је само велика неугодност. Заправо је веома лако добити нову. Међутим, нови проблем који америчка амбасада издаје док сте у иностранству је хитно привремено пасош. Ови пасоши имају ограничено трајање од три или шест месеци. Они су у суштини само добри довољно дуго да би вас довели кући и нису намијењени за дугорочно путовање.

Да бисте добили нови пасош, морате урадити следеће.

1. Иди попуни полицијски извештај за твој изгубљени пасош.
  2. Идите на вебсајт Стејт департмента, одштампајте овај образац и овај. Напуните их.
  3. Узмите обрасце у америчку амбасаду или конзулат у јутарњим сатима.
  4. Чекати у реду.
  5. Сачекајте у реду још мало.
  6. Покажите службени полицијски извјештај, обрасце, доказ о планираним путовањима и фотографију величине пасоша.
  7. Прочитајте сваки знак који је направило америчко Државно министарство док још чекате.
  8. Платите таксу (око 120 УСД).
  9. Иди кући и поједи ручак.
  10. Врати се поподне.
  11. Сачекајте поново у реду.
  12. Узми нови привремени пасош.
  13. Покушајте да не изгубите ни ову.

Након подношења папирологије и уплате накнаде, касније тог поподнева имат ћете лијеп нови хитни пасош. Пошто већина земаља жели да пасоши важе шест месеци након уласка, ови пасоши нису добри за путовање. Међутим, у Европи се то правило одустаје, тако да можете мало путовати пре него што вам је потребан прави, десетогодишњи пасош.

Нажалост, за то је потребно време, посебно када нисте у САД-у. Изван Сједињених Држава трају 10 до 14 дана. У САД, можете обично добијате потпуно нови пасош за 10 година истог дана када поднесете захтјев за један ако је ваше путовање довољно хитно. Али знате владу - понекад су ствари споре.

И то ме је стварно зајебало.

Видите, прошли викенд сам требао летјети за Нев Иорк за вјенчање мог пријатеља. Управо сам ишао за викенд, а онда у понедељак поподне (данас), требало је да одлетим назад у Европу. Путовање ми није дало много времена да добијем нови 10-годишњи пасош. Било какво одлагање, а ја бих пропустио свој лет - и моји рођендански планови за Грчку би били одложени и уништени.

Али то није био прави проблем. Ако сам само летио натраг у Европску унију, вјеројатно бих могао добити пасош за хитне случајеве све док им покажем одговарајуће путне планове и доказе да имам довољно времена да добијем нови пасош. Лако их је задовољити у Европи.

Али летио сам кроз Енглеску. И као што је момак из америчке амбасаде рекао: "Ти момци су тотални проблеми" (питам се да ли је то званични став владе?). Пошто сам довољно прошао кроз Лондон и након што му је скоро одбијен улазак јер није имао штампану верзију мог летења у иностранство, знам да су они заиста "тешки".

Сви, укључујући и амбасаду, препоручили су ми да избјегнем покушај поновног уласка у Велику Британију на привременом пасошу. Излазак би био лак. Враћајући се, можда ћу се суочити с проблемима. Мој гут се сложио. И без икакве праве идеје (сви имају другачију причу!) О томе колико дуго може потрајати нови десетогодишњи пасош док у Њујорку нисам могао рискирати. Канцеларија за пасош у Њујорку захтева именовања и не гарантује заокрет у истом дану.

Тако сам пропустио викенд у Нев Иорку. Пропустила сам венчање мог пријатеља. (Није била срећна.) Пропустила сам много ствари. Све зато што сам распоредио и оставио пасош у авиону. Једноставно речено, ја сам идиот.

Али са ведрије стране, барем сада знам процес замене вашег пасоша у иностранству.

Фото: 2

Погледајте видео: Frenkie, Kontra, Indigo - Bio Sam Tu (Може 2019).